بازدید دکتر خسرویان از آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یزد و پروژه خیرساز دانشکده فنی و حرفه‌ای مهریز

۱۲ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۳ کد : ۵۱۵۵ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۲۵۷
دکتر خسرویان عصر امروز، هشتم تیرماه ۱۴۰۱ از آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یزد و پروژه خیرساز دانشکده فنی و حرفه‌ای مهریز بازدید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در ادامه برنامه‌های سفر استانی یزد، عصر امروز چهارشنبه، هشتم تیرماه 1401، از آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یزد-حضرت رقیه(س)- و همچنین پروژه خیرساز دانشکده فنی و حرفه ای مهریز بازدید به عمل آورد.

دکتر خسرویان از نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان رشته طراحی و دوخت و محوطه آموزشکده دختران و خوابگاه بازدید کرد و در ادامه، با حضور در جلسه‌ای در جلسه ای در خصوص مسائل و مشکلات این آموزشکده با رئیس و معاونین مرکز به بحث و گفت و گو پرداخت.

وی همچنین، جهت بازدید در محل ساختمان خیرساز دانشکده فنی و حرفه‌ای امام علی(ع) در شهر مهریز حضور یافت و ضمن قدردانی از خیر محترم تداوم حمایت وی در به سرانجام رسیدن این پروژه عظیم خیری را خواستار شد.

در بازدید از این پروژه خیرساز، مسئولین شهرستان مهریز از جمله فرماندار و رئیس شورای شهر نیز حضور داشتند و از تلاش‌ها و مساعدت‌های دکتر خسرویان در شکل‌گیری این دانشکده قدردانی کردند.

کلید واژه ها: بازدید فنی فنی حرفه حرفه پروژه حضور خیرساز


نظر شما :