دکتر جلیلی در گردهمایی فرماندهان بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای: تشکیل گروه‌های مسئله‌محور از سیاست‌های بسیج اساتید است

۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۱ کد : ۵۰۵۰ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۸۳۳
رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: تشکیل گروه‌های مسئله‌محور از سیاست‌های سازمان بسیج اساتید است، به این معنا که اساتید در تخصص‌هایی که به هم نزدیک و مرتبط است جمع شوند و برای پیدا کردن راه‌حل مسائل مطالعه کنند.
دکتر جلیلی در گردهمایی فرماندهان بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای: تشکیل گروه‌های مسئله‌محور از سیاست‌های بسیج اساتید است

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمدرضا جلیلی، رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گردهمایی فرماندهان بسیج اساتید دانشگاه، ضمن اشاره به اهداف و برنامه‌های این گردهمایی به تشریح جایگاه والای شهید چمران پرداخت و افزود: شهید چمران یک الگو، اسوه، مجاهد، عارف، دانشمند، هنرمند و جهادگر برجسته عرصه علم و هنر و عرفان و رزم بود و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری؛ ما در دانشگاه، به پرورش انسان در تراز شهید چمران نیاز داریم و این امر نشانگر این است که نقش و منش استاد به عنوان مربی بسیار تأثیرگذار است.

وی همچنین در خصوص نقش کلیدی بسیج اساتید در شرایط کنونی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند بایستی فاصله علمی با مرزهای دانش دنیا کاهش پیدا کند و نخبگان جامعه باید مسئله‌محور پیش بروند. بر این اساس، سازمان بسیج اساتید در راستای پیمان با ولایت باید به سرانجام رساندن کارهای بر زمین‌مانده را به عهده بگیرد.

وی تصریح کرد: تشکیل گروه‌های مسئله‌محور از سیاست‌های سازمان بسیج اساتید است، به این معنا که اساتید هم‌رشته در تخصص‌هایی که به هم نزدیک و مرتبط است جمع بشوند و یک مسئله از مسائل کشور یا شهر یا استان را انتخاب کنند و برای پیدا کردن راه‌حل مطالعه انجام بدهند، یعنی اساتید راه‌حل‌های سیاستی بیان کنند و سیاست راهبردی ارائه دهند.


نظر شما :