آیت‌الله صدیقی در گردهمایی فرماندهان بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای: اساتید بسیجی سنگرنشین و علمدار جهاد عملی کشور هستند

۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۲ کد : ۵۰۴۹ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۷۴۷
امام جمعه موقت تهران در گردهمایی سراسری فرماندهان بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای، روز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ حضور یافت.
آیت‌الله صدیقی در گردهمایی فرماندهان بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای: اساتید بسیجی سنگرنشین و علمدار جهاد عملی کشور هستند

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران بزرگ، اساتید بسیجی را سنگرنشین و علمدار جهاد عملی خوانده و با اشاره به نکاتی از آیات سوره توبه، اظهار داشت: خدای متعال خودش را مشتری مؤمن معرفی کرده است و با همه اسماء جلاله‌ خود وی را بر سر سفره تجلی صفاتش دعوت می‌‌کند. اموال و جان مومنین در پیشگاه خداوند ارزش بسیار دارد. بنابراین اگر انسان با خدا مرتبط باشد همه شئوناتش نور می‌گیرد و برکت پیدا می‌کند. افرادی مثل شهید بهنام محمودی یا شهید فهمیده که کارهایشان، برکات فراوانی داشت و آثار زیادی باقی گذاشت.

ایشان تأکید کرد: مؤمن باید مراقب باشد که با غیر خدا معامله نکند چرا که کارگزار و مأمور خدا است. در مکتب عشق که مکتب بسیج است، عاشق به غیر از معشوق چیزی نمی‌خواهد و شما اساتید بسیجی باید از همه عاشق‌تر باشید.

امام جمعه موقت تهران با بیان خاطراتی از اوایل جنگ و دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: در آن زمان با تمام سختی‌ها و مشکلات موجود و عدم امکانات، روحیه‌ بسیجی وجود داشت چرا که بسیجی، احتیاج به سلاح ندارد و سلاح خودش را از دشمن می‌گیرد. بروید سلاح اقتصادی را از دشمن بگیرید و ارزش خود را بدانید چرا که در ذات الله جایگاه دارید.

آیت الله صدیقی خاطرنشان کرد: کارهایتان باید رنگ خدا داشته باشد و با رنجش همراه نباشد تا وقتی که طلبکار و متوقع باشیم و گناه و کمبودها را به گردن دیگری بینندازیم بسیجی نیستیم . ما برای خداییم و برای غیر او نباید کار کنیم و کسی که برای خدا بود باید به دنبال فتوحات باشد و کمبود امکانات، مانع حرکت او نشود.

کلید واژه ها: امام جمعه موقت تهران گردهمایی سراسری فرماندهان بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای آیت الله کاظم صدیقی دانشکده دختران دکتر شریعتی


نظر شما :