فراخوان جشنواره بین المللی خوارزمی و اولین جشنواره نوآوران و فناوران خوارزمی

۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۶ کد : ۵۰۳۹ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۳۵۲

جشنواره بین المللی خوارزمی و جشنواره جوان خوارزمی دو رقابت علمی فناوری برای شرکت اساتید ، پژوهشگران ، دانشجویان، نوآوران و فناوران و دست اندکاران تحقیق و توسعه ، شرکت ها و واحدهای فناور در عرصه پژوهش های بنیادی، طرح های کاربردی، توسعه ای، نوآوری و فناوری هستند، که برنامه ریزی و اجرای آن همه ساله در فرآیند های جداگانه در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران انجام می شود.
با اهتمام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برای اولین بار جشنواره نوآوری و فناوری در سازمان پژوهش افزوده شده است که در این رقابت علمی، اهداف ارزشمندی چون تقویت پژوهش های بنیادی ، طرح های توسعه ای، طرح های نو و فناور و همچنین اشاعه فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان و معرفی برترین های کشور ، مد نظر می باشد.

پس از ثبت نام الکترونیکی متقاضیان و انجام مراحل ارزیابی و داوری طرح ها ، برگزیدگان هر جشنواره انتخاب و در مراسمی با حضور ریاست محترم جمهور معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند.
شایان ذکر است جشنواره جوان خوارزمی برای رقابت دانش پژوهان و نوآوران و فناوران با شرایط سنی کمتر از سی و پنج سال، جشنواره بین المللی خوارزمی برای رقابت پژوهشگران و فناوران داخلی، خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور به جشنواره نوآوری و فناوری برای طرح های نو که دارای نوآوری های علمی و فنی است و طرح هایی که به مرحله فناوری رسیده اند و قابلیت نیمه صنعتی و یا صنعتی را دارند. در هفده گروه تخصصی در تمامی گرایش ها انجام می شود.


 

کلید واژه ها: جشنواره طرح فناوری نوآوری فناوری خوارزمی خوارزمی رقابت علمی پژوهش سازمان پژوهش


نظر شما :