اطلاعیه شماره ۱ در خصوص میهمانی و انتقال دانشجویان به سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰ کد : ۴۷۳۷ اطلاعیه ها اطلاعیه های آموزش
تعداد بازدید:۴۶۷۳

-    دانشجو در صورت داشتن شرایط خاص، ضمن آگاهی از شرایط حاکم به دلیل بروز بیماری کرونا و شرایط دانشگاه مبدا و مقصد بایستی با اطلاع کامل از وضعیت تحصیلی خود و شرایط ثبت¬نام در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان به آدرس https://portal.saorg.ir در موعد اعلام شده (اول اردیبهشت لغایت سی و یکم اردیبهشت) درخواست خود مبنی بر نوع آن (2 نیمسال میهمانی،‌ تمدید میهمانی، میهمان دائم و انتقال) برای سال تحصیلی 1401-1402 ثبت و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا نماید.
تذکر: لازم به ذکر است متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا بایستی در سامانه سجاد ثبت نام نمایند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست خود را ارائه نمایند.
•    متقاضی مسئول صحت اطلاعات و اعلام واحدهای درخواستی ارائه شده در خصوص شرایط خاص و درخواست خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد. 
•    دانشگاه انتخابی حتما بایستی در شهر محل سکونت خانواده متقاضی یا حتی¬الامکان در صورت نبود دانشگاه در محل مذکور، در شهرهای نزدیکتر به محل سکونت باشد تا از ترددهای غیرضروری جلوگیری گردد. ( به دانشجویان مهمان و انتقالی خوابگاه تعلق نمی گیرد.)
•    متقاضیان محترم همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در خصوص سامانه از قسمت پشتیبانی سامانه درخواست خود را ارسال نمایند. 

اداره آموزش دانشکده دکتر شریعتی تهران
 

کلید واژه ها: دانشگاه شرایط درخواست سامانه ثبت مقصد


نظر شما :