اطلاعیه شماره ۴ ، دانشجویان نو ورود سال ۱۴۰۰ قبل از شروع پیش  ثبت نام  در سامانه، توجه نمایند

۰۵ مهر ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۱ کد : ۳۵۵۲ اطلاعیه ها اطلاعیه های آموزش
تعداد بازدید:۱۶۳۲۱

دانشجویان نو ورود سال 1400   قبل از شروع پیش  ثبت نام  در سامانه ، نسبت به  انجام موارد زیر اقدام لازم صورت پذیرد:
۱_ مراجعه کلیه دانشجویان کاردانی پیوسته و ناپیوسته  و کارشناسی پیوسته به سایت تایید دیپلم وزارت آموزش و پرورش به نشانی
https://emt.medu.ir و تقاضای صدور تایید تحصیلی و سوابق تحصیلی (ریز نمرات ) هر دو  با هم  و دریافت و یادداشت کد پیگیری جهت ثبت در سامانه پیش ثبت نام  
۲_ مراجعه کلیه دانشجویان پسر به سایت نظام وظیفه عمومی و تقاضای معافیت تحصیلی با نام کاربری کد ملی و کلمه عبور کد سخا افرادیکه تا کنون هیچگونه معافیت نگرفته اند برای دریافت کد سخا باید به دفاتر پلیس + 10  مراجعه و پس از دریافت کد سخا به سایت
https://services.epolice.ir

۳_ مراجعه کلیه دانشجویان کاردانی و کارشناسی  به سایت کارنامه سلامت دانشجویان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم به نشانی زیر  ثبت نام و ورود و تکمیل  فرم های مربوطه و دریافت و یادداشت کد پیگیری جهت ثبت نام
https://portal.saorg.ir/mentalhealth/
4- اسکن صفحه اول شناسنامه با فرمت jpg  یا  jpeg  حداکثر 500k

پس از پایان هریک از مراحل فوق کد رهگیری صادر شده از سامانه ها را یادداشت نمایید تا در زمان ثبت نام از آنها استفاده نمایید.
تذکر مهم: ثبت نام از روز سه شنبه ششم لغایت جمعه نهم مهرماه به مدت 4 روز  به صورت الکترونیکی با مراجعه به سایت پیش ثبت نام دانشگاه به آدرس https://r.tvu.ac.ir انجام خواهد شد.

سایت در طی زمان ثبت نام به صورت ۲۴ ساعت  شبانه روزی در دسترس می‌باشد. شایسته است پذیرفته شدگان محترم  قبل از  وارد شدن به سامانه پیش ثبت نام مراحل یک تا چهار  را انجام داده باشند  تا  مراحل ثبت نام آنها  در سامانه پیش ثبت نام  کامل گردد .
لذا بدون عجله و با صبر و حوصله و دقت کافی  نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام نمایند.

سامانه https://emt.medu.ir   برای صدور  هر دو مورد  1- تاییدیه  تحصیلی (دیپلم) و  2- سوابق فارغ التحصیلی (ریز نمرات)

برای صدور تاییدیه و سوابق  فارغ التحصیلی  در سامانه  emt.medu.ir  نیاز هست  دانشجویان استان محل قبولی (استان استعلام گیرنده)  - نوع استعلام گیرنده  که دانشگاه فنی و حرفه ای انتخاب میشود - استعلام گیرنده با تایپ قسمتی از نام دانشکده قبولی انتخاب - عنوان استعلام گیرنده نام دانشکده تایپ میشود - شناسه ملی شرکت که غیر فعال است و نیازی نیست.

مراحل صدور تاییدیه و سوابق فارغ التحصیلی (ریز نمرات) باید دو بار تکرار، یک بار برای تاییدیه و یک بار برای سوابق فارغ التحصیلی اقدام گردد و دو کد پیگیری توسط در خواست کننده دریافت شود.

 

کلید واژه ها: اطلاعیه شماره ۴ آموزش، قابل توجه دانشجویان نو ورود سال 1400 قبل از شروع پیش ثبت نام در سامانه


نظر شما :