اطلاعیه مهم پیرامون اتمام کلاسهای مجازی و چگونگی برگزاری آزمون پایان نیمسال ۹۸۲

۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۸ کد : ۱۷۹۵ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۷۹۸

بسمه تعالی

"اطلاعیه مهم آموزشی"

 پیرامون اتمام کلاسهای مجازی و چگونگی برگزاری آزمون پایان نیمسال 982

ضمن تشکر از همراهی شبانه روزی مدیران محترم گروه، اساتید، دانشجویان و کارکنان حوزه آموزش و فناوری اطلاعات، در برگزاری دوره های مجازی و توجه به امر ارتقای کیفیت آموزش به شیوه الکترونیکی، با توجه به بخشنامه ارسالی معاونت محترم آموزش دانشگاه فنی و حرفه ای –  جناب اقای دکتر کیانی- و جلسه کمیته منتخب آموزشی دانشکده شریعتی مورخ 17 خرداد ماه شرایط و نحوه اتمام کلاسها و انجام فرایند ارزشیابی پایان نیمسال جاری به شرح زیر اعلام می گردد: 

1. تاریخ اتمام کلاسهای الکترونیکی: مطابق بخشنامه ارسالی، پایان کلاسهای الکترونیکی روز چهارشنبه 11/4/99 تعیین شده است.

* چنانچه کلاسی نیاز به برگزاری جلسات بیشتری دارد با هماهنگی معاونت آموزشی و مدیر گروه مربوطه امکان برگزاری جلسات اضافه تر در سامانه مجازی می باشد.

2. امتحانات پایان ترم: امتحانات پایانی دروسی که به شیوه الکترونیکی ارائه شده است( اعم از تئوری، تئوری عملی و یا عملی) به صورت مجازی حداکثر تا تاریخ 28/4/99 برگزار خواهد شد.

نکته: برگزاری امتحانات مجازی می بایست با هماهنگی اداره آموزش و مطابق جدول زمان بندی امتحانات که متعاقبا اعلام خواهد شد، انجام گردد.

* برگزاری امتحانات پایانی در هر درس، منوط به پوشش سرفصل درس و بارگذاری حداقل 10 جلسه برای دروس تئوری، 8 جلسه برای دروس تئوری – عملی و 5 جلسه  برای دروس عملی و 3 جلسه برای دروس گروه معارف در سامانه مودل با نظارت مدیر محترم گروه می باشد.

3. نحوه ارزشیابی: معیار اصلی در فرایند ارزشیابی این نیمسال، مدرس مربوطه می باشد که با عنایت به تمامی فعالیتهای آموزشی دانشجو( اعم از حضور و غیاب، حل تمرین، پروژه، امتحان میان ترم و ...) در طول زمان ارائه آموزش انجام می شود.

نکته: حضور دانشجو در جلسه مجازی امتحان پایان ترم مطابق قوانین آموزشی الزامی می باشد.

علی هوشیاری

معاونت آموزش دانشکده دکتر شریعتی

کلید واژه ها: اطلاعیه مهم پیرامون اتمام کلاسهای مجازی و چگونگی برگزاری آزمون پایان نیمسال 982


نظر شما :