نهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر

۲۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰ کد : ۱۴۹۴ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۶۵۴

باستحضار میرساند نهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر از تاریخ 98/11/24 الی 98/11/29، با حضور هنرمندان، طراحان، صاحبان تولید و صنایع، دانشگاهیان و اصحاب اندیشه با ارائه بروزترین و آخرین طرح ها، دستاوردها و تحقیقات علمی و هنری در زمینه مد و لباس مطابق با شاخص های اسلامی ایرانی در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.

با توجه به فرصت پیش آمده و ارائه غرفه به دانشگاه در بخش های علمی-هنری طراحی لباس، پارچه و پوشاک ، از علاقه مندان دعوت می شود تا ضمن حضور،  آثار و دستاوردهای مرتبط در غرفه دانشگاه جهت حضور در بخش رقابتی شامل مقاله، پایان نامه و طرح های پژوهشی اساتید و دانشجویان را ارائه نمایند و نیز در بخش های مختلف اعم از نشست های علمی، کارگاه های آموزشی، مسابقات زنده، تصویرسازی و سایر برنامه ها حضور یابند.

لازم به ذکر است دستاوردهای ارائه شده و فعالیت های ایام جشنواره توسط هیات داوران بررسی و دانشگاه های فعال و برتر این حوزه در اختتامیه علمی- دانشگاهی از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر خواهند شد.

از این رو خواهشمند است طرح ها، آثار و دستاوردهای دانشگاه در این زمینه را جهت بررسی و ارائه در نمایشگاه حداکثر تا تاریخ 10/28/ 98 به این معاونت ارسال نمایید.

آدرس سایت جشنوراه :www.iranmode.com

کلید واژه ها: نهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر


نظر شما :