بیانیه بسیج اساتید دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم خبیث صهیونیستی

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۶ کد : ۷۹۹۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۵
اقدام جسورانه، متعهدانه و برنامه ریزی شده ی مردان میدان، در تحقق فرمان تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی، از سوی مقام عظمای ولایت، موجب عزت و افتخار مسلمانان و آزادی خواهان جهان بود.
بیانیه بسیج اساتید دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم خبیث صهیونیستی

بسم الله القاصم الجبارین
وَلَمَّا رَأَى الْمُؤْمِنُونَ الْأَحْزَابَ قَالُوا هَـٰذَا مَا وَعَدَنَا اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَصَدَقَ اللَّهُ وَرَسُولُهُ ۚ وَمَا زَادَهُمْ إِلَّا إِیمَانًا وَتَسْلِیمًا ﴿۲۲/ سوره مبارکه احزاب)


و مؤمنان چون لشکر و نیروهای کفار را به چشم دیدند گفتند: این همان (جنگی) است که خدا و رسول (از پیش) ما را وعده دادند و خدا و رسول راست گفتند، و این دیدار دشمن جز بر ایمان و تسلیمشان نیفزود.

اقدام جسورانه، متعهدانه و برنامه ریزی شده ی مردان میدان، در تحقق فرمان تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی، از سوی مقام عظمای ولایت، موجب عزت و افتخار مسلمانان و آزادیخواهان جهان بود. رژیم پلیدی که نام او برای ملت ایران، با فتنه ها و ترورها قرین است و برای ملت فلسطین با جنگ و ویرانی و آوارگی، امروز می آموزد که در مقابل لشگر پر فتوح اسلام، نه او و نه همپیمانان تا بن دندان مسلح او، هیچ شانسی ندارند.
چشم امید  کودکان گرسنه و مردم بی پناه غزه و دعای خیر خانواده های داغدار شهدای کشورمان، از شهدای هسته ای تا صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی و تا سردار  زاهدی بدرقه راه مجاهد مردان نیروهای مسلح و سپاه پاسداران ایران اسلامی است.
به فضل و توفیق الهی، ما اساتید بسیجی دانشکده شریعتی، زینبی گونه، اقدام حسینیان زمان، سرداران سرافراز سپاه اسلام را تایید و تبیین خواهیم کرد و از خداوند منان، نابودی کامل رژیم اشغال گر قدس را طلب می نماییم.

 بسیج اساتید دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی


نظر شما :