در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان برگزار شد: محفل انس با قرآن در دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور اساتید قرآنی و قاریان بین‌المللی

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۹:۴۹ کد : ۷۹۸۰ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۶۵
به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای، همچنین همکاری اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه محفل انس با قرآن با حضور استادان قرآن‌پژوه، فعالان قرآنی و قاریان ممتاز بین‌المللی، ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، مقارن با بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، محفل انس با قرآن، روز یکشنبه 19 فروردین‌ماه 1403 مقارن با بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حمید محمدی، دبیر توسعه شورای فرهنگ قرآنی، دکتر امیدیانی، استاد دانشگاه و پژوهشگر نجوم و کیهان‌شناسی در قرآن و عضو پیوسته انجمن فیزیک و انجمن نجوم ایران، دکتر عارف حسینی، استاد برجسته و قاری ممتاز بین‌المللی قرآن کریم، آقای جلیلی، معاون فرهنگی و دانشجویی و رئیس بسیج اساتید دانشگاه، مسئولین و مدیران ستادی و رؤسای دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان تهران و جمعی از مؤمنان روزه‌دار و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در فضایی معنوی برگزار شد.
معاون فرهنگی و دانشجویی، ضمن خیر مقدم به مدعوین و مهمانان به بیان ضرورت تدبر در آیات کلام‌الله پرداخت و تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان را توفیقی بزرگ برشمرد.

دکتر امیدیانی در خصوص بحثی معرفت‌شناسانه با موضوع کهکشان‌شناسی در قرآن به سخنرانی پرداخت. حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدی نیز سخنران دیگر این مراسم بود.

در این محفل قرآنی، جزء 27 قرآن کریم توسط چند تن از اساتید و قاریان برجسته بین‌المللی، از جمله دکتر حسینی به صورت ترتیل‌خوانی قرائت شد.

گفتنی است در این مراسم، از برندگان مسابقه قرآن ناطق و فعالان قرآن و نماز سازمان مرکزی نیز تقدیر به عمل آمد.
اقامه نماز مغرب و عشاء به جماعت و صرف افطاری با حضور روزه‌داران و مؤمنان پایان‌بخش مراسم بود.


نظر شما :