جلسه معاونت پژوهش و فناوری با مرکز کاریابی آبتین

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۹ کد : ۳۴۷۹ اخبار
تعداد بازدید:۶۱۵

در تاریخ 16/6/1400 در محل حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشکده شریعتی جلسه ای با مدیران مرکز کاریابی آبتین با حضور معاونت محترم پژوهش و فناوری سرکارخانم دکتر روایی، رئیس اداره ارتباط با صنعت و کارشناسان این حوزه برگزار گردید.

هدف از قرارداد معاونت پژوهش و فناوری با موسسه کاریابی، حرکت همسو با سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه اشتغال و هدایت کارجویان گرانقدر برای آشنایی هرچه بیشتر با صنایع و ایجاد یک رابطه کاری قانونی و سالم می باشد.
در این راه در نظر دارد با استفاده از شیوه های نوین مدیریت منابع انسانی و تکنیک های روانشناختی صنعتی و سازمانی و بهره گیری از نظرات مشاوران خبره و همکاران متخصص در زمینه مشاوره شغلی و کاریابی، خدماتی منحصر بفرد را برای ایجاد یک رابطه بلندمدت با ذینفعان از جمله صاحبان صنایع و دانشجویان جویای کار مرتبط با رشته تحصیلی ایشان برقرار نماید.
در ادامه

در این جلسه معاومن محترم پژوهش دانشکده دکترشریعتی؛ سرکار خانم دکتر روایی پیرامون اهمیت معرفی دانشجویان به بازار کار و اشتغال فارغ التحصیلان و نیز جلوگیری از مهاجرت نخبگان توضیحاتی ارائه نمودند. 

 در ادامه جلسه در خصوص ساعات کار و ارائه خدمات به دانشجویان و معرفی متقاضیان به بازار کار، بحث و بررسی های لازم به عمل آمد.

این مرکز هفته ای دو روز  فعال باشد( یکشنبه ها و سه شنبه ها)

 


نظر شما :