اولین جلسه کانون دانش آموختگان دانشکده فنی حرفه ای دکترشریعتی برگزار گردید

۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۱ کد : ۲۹۴۴ اخبار
تعداد بازدید:۶۵۶

این جلسه صبح روز  سه شنبه نوزدهم اسفندماه به صورت حضوری و بارعایت پروتکل های بهداشتی و همزمان به صورت مجازی در بستر نرم افزار Adobe connectبرگزارگردید.

 

                                        

در ابتدای جلسه خانم دکتر روایی معاون پژوهش وفناوری دانشکده شریعتی ، ضمن خوشآمد گویی به حاضرین در جلسه به اهمیت و نقش کانون دانش آموختگان به عنوان نهادی مستقل وکارآمد درتحقق اهداف دانشکده برای بستر سازی اشتغال و بازارکاربرای دانشجویان ودانش آموختگان و ایجاد تعامل سازنده با صنعت و جامعه اشاراتی نمود.

در ادامه  آقای دکتر تات رییس اداره کارآفرینی دانشکده، ضمن ارائه توضیحات لازم در خصوص اساسنامه کانون و وظایف و اختیارات هیات مدیره، به معرفی ارکان انجمن پرداختند.
در بخش بعدی خانم اصفهانی به معرفی کاندیداهای عضویت در هیات مدیره و قرائت رزومه آنان بیان دلایل و اهداف ایشان ازحضوردر این انجمن و توضیح نحوه رای گیری و کدهای مربوط به آن پرداخت و در ادامه رای گیری بصورت اینترنتی  اعلام گردید.

در پایان خانم مهندس گرد رییس دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی ضمن تشکر و قدردانی و ابراز خرسندی از شکل گیری این اتفاق مهم و تاثیر آن در جامعه،اهداف کانون را تعامل مستمر با صنعت در به روز کردن آموزش های علمی و عملی ،ارتباط موثر دانشکده با دانش آموختگان برمبنای نیازهای فنی واقتصادی جامعه وارتباط و همکاری و انتقال تجربیات بین دانشگاه و صنعت،برای  برآورده کردن نیازهای فنی و خدماتی و اقتصادی کشور بیان نمود.

و در انتهای این برنامه لینک مربوط به رای گیری در کلیه کانالها بارگزاری گردید و نتایج رای گیری در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهدشد.

 


نظر شما :