مراسم معرفی و مروری بر آثار استاد هادی ضیاء الدینی نقاش و مجسمه ساز معاصر در دانشکده دکتر شریعتی

۱۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۶ کد : ۱۲۴۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۷۵
مراسم معرفی و مروری بر آثار استاد هادی ضیاء الدینی نقاش و مجسمه ساز معاصر در دانشکده دکتر شریعتی

در روز شنبه هجدهم آبان ماه سالجاری با حضور مهندس گرد (رییس دانشکده دکتر شریعتی ) ، معاونین ،اساتید و دانشجویان دانشکده با همت گروه هنر در سالن اجتماعات  فاز 3 برگزار گردید.
در ابتدا مهندس گرد و دکتر حجیه بسطامی (معاون پژوهش و فناوری دانشکده دکتر شریعتی ) ضمن خیر مقدم به حضار و مهمانان از حضور این استاد توانمد در دانشکده  تقدیر نموده و حضور وی را  فرصتی مناسب برای دانشجویان هنر جهت بهره مندی از تجربیات گرانقدر ایشان دانستند.
در ادامه استاد هادی ضیا الدینی ضمن تشکر از مدیران و مسئولان دانشکده جهت برگزاری این مراسم به بیان تاریخچه کوتاهی از سیر زندگی خود در عرصه هنر پرداخت و در رابطه با آثار نمایش داده شده در نمایشگاه و سبک و سیاق آثار خود توضیحاتی را برای حضار بیان نموده و از اساتید و دانشجویان دعوت نمود تا از نمایشگاه آثار خود که 400 اثر در قالب نقاشی ،طراحی  ومجسمه سازی می باشد در فرهنگسرای صبا دیدن نمایند .
لازم به ذکر است استاد هادی ضیا الدینی یکی از نقاشان و مجسمه سازان خطه کردستان است که در سال 1392 مفتخر به دریافت نشان درجه یک هنری گردیده است و از شاگردان استاد هانیبال الخاص در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد .مجسمه های این هنرمند در کشور ایران وعراق نصب گردیده است .
مراسم با تقدیر و اهدای هدیه ای به رسم یادبود  به استاد ضیاءالدینی به پایان رسید.