گزارش جلسه با شرکت مدار سازان ایرانیان

۲۱ مهر ۱۳۹۸ | ۰۸:۵۵ کد : ۱۱۷۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۳۴

زمان جلسه: روز شنبه مورخ 6/7/98

حاضرین در جلسه: خانم دکتر بسطامی  ، آقای تات   ، سرکار خانم دکتر عقلی مقدم ، اقای مهندس سماوات مدیر عامل شرکت ، سرکار خانم موسوی رئیس هیات مدیره شرکت

درابتدای جلسه سرکار خانم دکتر بسطامی   ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارشی مبسوط از امکانات و تجهیزات و رشته های دایر در دانشکده را بیان فرمودند و از اینکه میزبان عزیزان هستند  ابراز خوشحالی کردند .
سپس سرکار خانم دکتر عقلی مقدم ضمن خوشامد توضیحاتی نسبت به رشته الکترونیک و دانشجویان این رشته را ارائه نمودند و همکاری با شرکتهای دانش بنیان را از فرصتهای مغتنم برای بالابردن سطح معلومات دانشجویان دانستند .
سپس آقای مهندس سماوات با ارائه رزومه کاری شرکت و نوع فعالیت آن توضیحات مبسوطی را ارائه کردند و از علاقه و اشتیاق شرکتشان مبنی براستفاده از دانشجویان دانشکده سخن گفتند و با توجه به اینکه خودشان دانشجوی دوره کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای بودند دانشجویان این دانشگاه را از توانمندترین دانشجویان برشمردند .
سپس آقای تات در مورد چگونگی همکاری و انعقاد تفاهم نامه توضیحاتی را ارائه فرمودند و مقرر گردید دوطرف با رائه پیش نویس تفاهم انشااله هرچه سریعتر نسبت به انعقاد تفاهم نامه اتفاق نظر حاصل نمایند .
 پس از آن به اتفاق از دو کارگاه و آزمایشگاه فعال این رشته و اتاق دستاوردهای دانشکده  بازدید بعمل آمد .