دیدار رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با وزیر راه و شهرسازی

۱۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۰ کد : ۹۵۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۰۰
دکتر ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در راستای معرفی فعالیت های دانشگاه، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی دکتر ابراهیم صالحی عمران در مصاحبه با روابط عمومی عنوان کرد: این دیدار در راستای شناساندن و معرفی فعالیت های دانشگاه فنی و حرفه ای به اعضای هیأت دولت و برای هم اندیشی در خصوص ایجاد همکاری های متقابل برگزار شد.

بنابراین گزارش، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره بر محور اول گفتگوها بیان داشت: طبق مصوبات و تفاهم نامه های قبلی بخش اعظمی از آموزشکده فنی و حرفه ای رامسر جهت توسعه منطقه فرودگاهی این شهرستان تحویل شده که بایستی این مرکز در مکان دیگری راه اندازی شود و در همین خصوص دانشگاه در بحث پروژه عمرانی ساخت و ساز مرکز به حمایت بیشتری از سوی وزارت راه و شهرسازی نیاز دارد که هر چه سریعتر عملیاتی و اجرایی گردد.

وی افزود: با عنایت به موضوعات مورد بحث، وزارت راه و شهرسازی اعلام آمادگی کرده در زمینه های های راه و شهرسازی و حوزه عمرانی از تجربیات مهارتی استادان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استفاده کند.

صالحی ادامه داد با عنایت به گستردگی ملی دانشگاه و مذاکره صورت گرفته با مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی مقرر شد با امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین نیروی انسانی شاغل در این وزارتخانه در دانشگاه فنی و حرفه ای جهت ارتقای مهارت ها دوره های کوتاه مدت و بلند مدت فنی و حرفه ای کسب کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد وزیر راه و شهرسازی ضمن ابراز خرسندی از پیشنهادات مطروحه عنوان کردند در اولین فرصت با حضور در یکی از دانشکده های فنی و حرفه ای شهر تهران از نزدیک با فعالیت های این مرکز علمی و مهارتی آشنا خواهد شد.

لینک خبر : https://tvu.ac.ir/fa/501117

کلید واژه ها: دیدار رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با وزیر راه و شهرسازی


نظر شما :