ریاست، اساتید و کارکنان دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی آغاز سال جدید را با نثار گل،ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای گمنام و همچنین قرائت دعای عهد آغاز نمودند.

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۸:۳۵ کد : ۷۹۷۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۴۸
به گزارش روابط عمومی؛ ریاست، اساتید و کارکنان دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی آغاز سال جدید را با نثار گل،ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای گمنام و همچنین قرائت دعای عهد آغاز نمودند.
ریاست، اساتید و کارکنان دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی آغاز سال جدید را با نثار گل،ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای گمنام  و همچنین قرائت دعای عهد آغاز نمودند.

به گزارش روابط عمومی؛ ریاست، اساتید و کارکنان دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی آغاز سال جدید را با نثار گل،ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای گمنام  و همچنین قرائت دعای عهد آغاز نمودند.

خانم زارعیان رییس دانشکده ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با بهار قرآن و نیز آرزوی توفیق روز افزون برای خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای از درگاه خداوند متعال و نیز تبریک پیشاپیش عید سعید فطر ، یاد شهدای تروریستی حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی و کودک کش اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه را گرامی داشتند.

در ادامه آقای  زارعی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع ضمن تبریک سال نو و بیان اینکه پیام نوروزی مقام معظم رهبری مدظله العالی در آغاز هر سال علاوه بر شعار سال باید سیاستگزاری های سال نیز باشد افزود: 
مقام معظم رهبری در سالهای اخیر شعار سال نو را با موضوع اقتصاد بیان نمودند و امسال با اعلام (سال جهش تولید با مشارک مردمی) به ما اعلام کردند همه ما بر اساس امکانات و جایگاهی که داریم می توانیم به تحقق این شعار کمک کنیم.


در پایان ریاست دانشکده و معاونین ایشان ضمن حضور در اتاق کار کلیه همکاران و اساتید،  سال نو را به همگان تبریک گفتند.


نظر شما :