مراسم تکریم و معارفه رئیس و معاون مالی و اداری دانشکده

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۷ کد : ۷۹۳۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۷۵
در این جلسه از زحمات و تلاش های دکتر بسطامی و دکتر پورجوان، رئیس ومعاون اداری و مالی سابق دانشکده شریعتی تقدیر و حکم دکتر زارعیان و دکتر زارع به عنوان سرپرست دانشکده شریعتی و معاون مالی و اداری دانشکده به ایشان تقدیم شد.

به گزارش روابط عمومی،آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی و تکریم و معارفه معاون مالی و اداری دانشکده، با حضور دکتر شبستانی مشاور رئیس و مدیر کل نظارت و ارزشیابی دانشگاه فنی و حرفه ای، دکتر رحیمی رئیس استان تهران، رؤسا، معاونین و رؤسای دانشکده های استان تهران، مسئولین ،اساتید، همکاران دانشکده شریعتی روز چهارشنبه 23 اسفند ماه در سالن مفرح دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی، برگزار گردید.

دکتر شبستانی در این مراسم طی سخنانی به نمایندگی از سوی دکتر خسرویان ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای ، از زحمات و تلاشهای صادقانه و متعهدانه دکتر بسطامی رئیس اسبق دانشکده و دکتر پور جوان معاون اسبق دانشکده تقدیر و تشکر  نمود و همچنین برای دکتر زارعیان؛ سرپرست دانشکده و آقای دکتر زارع ؛ معاون مالی و اداری دانشکده در این مسئولیت خطیر، آرزوی موفقیت کرد.

تنفیذ حکم دکتر زارعیان و  اهداء تقدیرنامه به دکتر بسطامی از برنامه های این مراسم بود.
گفتنی است به رسم یادبود هدایایی از دانشگاه فنی و حرفه ای ، دانشکده ، معاونین و اساتید دانشکده به دکتر بسطامی اهداء گردید.

در پایان دکتر زارعیان و آقای زارعی ،اولین روز کاری خود را با ادای احترام به شهدای گمنام دانشکده  و قرائت فاتحه آغاز نمودند .


نظر شما :