آئین انعقاد تفاهم با جهاد دانشگاهی دانشگاه تربیت مدرس در راستای کنسرسیوم اشتغال

۱۷ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۹:۴۷ کد : ۷۹۱۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۰۸
این تفاهم نامه با هدف ایجاد بستر ارتباطی بین دانشکده شریعتی و جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس به­ منظور استفاده از ظرفیت­ها و شناسایی استعدادها و تعاملات دیگر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی و به نقل از معاونت پژوهش وفناوری دانشکده فنی دختران دکتر شریعتی  در ۱۵ اسفند ماه سال جاری با توجه به رایزنیها و پیگیریهای ریاست دانشکده دکتر حجیه بسطامی، آئین انعقاد تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی دانشگاه تربیت مدرس با حضور آقای دکتر اسکندری ؛سرپرست رییس جهاد دانشگاهی ، خانم دکتر صادق پور؛ معاون آموزشی جهاد دانشگاهی و آقای پرویزی؛ معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در جمع  معاونین، مدیران گروه و اعضا  هیات علمی دانشکده دختران شریعتی در راستای دستور ریاست دانشگاه فنی  آقای دکتر خسرویان مبنی بر کنسرسیوم اشتغال برگزار گردید . 
لازم به توضیح است جهاد دانشگاهی دانشگاه تربیت مدرس یکی از واحد های بسیار فعال درعرصه های علمی و فرهنگی و پژوهشی می باشد که فعالیتهای گوناگون کاربردی و مثبت برای اهداف مقدس جمهوری اسلامی به ثمر رسانده است . 
گفتنی است مهمترین موضوعات مورد تفاهم این نشست تبادل اطلاعات و اسناد علمی بین ستاد توسعه فناوری و دانشکده، همکاری دوطرفه در اجرای پروژه ­های تحقیقاتی- کاربردی ، مشارکت در انجام تحقیقات پیرامون فناوری­های نوین،آموزش و ترویج استفاده از فناوری های نوین بود.


نظر شما :