جلسه کمیته ایمن سازی دانشکده با شهرداری و آتش نشانی

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۱ کد : ۷۸۹۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۵
در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص ایمنی سازی نظیر تشکیل کمیته ایمنی، شناسایی و رایزنی با شرکت های دارای مجوز ایمنی مورد تایید سازمان آتش‌نشانی و تشکیل جلسات متعدد و  نیز تلاش جهت جذب اعتبار برای مشاوره و نیز اجرا ارائه شد.

به گزارش دفتر ریاست دانشکده  جلسه ای با حضور ابراهیم وجدانی شهردار ناحیه یک منطقه ۱۹ ، توکل رمضانی ؛ رئیس ایستگاه 82 منطقه 7 سازمان آتشنشانی ، عبدالصمد کوهی؛ مدیر پیشگیری منطقه 7 سازمان آتشنشانی، حجیه بسطامی ؛ رئیس دانشکده، کارشناسان ستاد بحران منطقه 19و اعضای کمیته ایمنی دانشکده ،روز 15 اسفند سال جاری در دفتر ریاست دانشکده شریعتی تشکیل شد.

در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص ایمنی سازی نظیر تشکیل کمیته ایمنی، شناسایی و رایزنی با شرکت های دارای مجوز ایمنی مورد تایید سازمان آتش‌نشانی و تشکیل جلسات متعدد و  نیز تلاش جهت جذب اعتبار برای مشاوره و نیز اجرا ارائه شد.

دکتر بسطامی رییس دانشکده ضمن اشاره به جلسات کمیته عمرانی و  رعایت موارد ایمنی مورد نظر و اجرای موارد فوق الذکر در خوابگاه جدید خیر ساز که به لطف خداوند منان و توسط آقایان رعیت  در ده ماه اخیر ساخته شده بود به ایمنی سازی آزمایشگاه ها و کارگاه ها و ایمنی سازی کارگاه مکانیک به عنوان پایلوت و نیز ارتقاء سطح ایمنی دیگر کارگاه ها و آزمایشگاه ها تاکید کرد.

در پایان حاضرین در جلسه از خوابگاه خیرساز و آزمایشگاه ها بازدید کردند و مواردی از جمله ایمنی سازی  برق و تاسیسات نظیر استفاده از فیوز محافظ جان و کفپوش به صورت موردی در خوابگاه ها و نیز در فاز دوم دانشکده که کارگاه های چاپ در آن واقع است توسط آقای مهندس رمضانی و آقای مهندس کوهی مورد تائید قرار گرفت.


نظر شما :