برگزاری دوره آموزشی رابطین هسته‌های گزینش دانشگاه‌های تابع وزارت علوم به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۴ کد : ۷۸۸۴ اخبار و رویدادها اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۳۴۲
دوره آموزشی رابطین هسته‌های گزینش دانشگاه‌های تابع وزارت علوم، یکشنبه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی آغاز به کار کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، این دوره آموزشی چهارروزه با حضور آقای ظروفی، مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت علوم، آقای ادیبی صدر، مدیر هسته گزینش دانشگاه فنی و حرفه‌ای و بیش از 100 نفر از هیئت عالی گزینش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رابطین گزینش دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور، دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی‌ـ‌کاربردی با هدف به‌روزرسانی دانش گزینشی نیروهای آموزش‌دیده، آموزش و به‌کارگیری رابطین معرفی‌شده به هسته گزینش دانشگاه فنی و حرفه‌ای، هم‌اندیشی و هم‌افزایی رابطین سراسر کشور با مدیر و اعضای هسته‌ای گزینش برگزار گردید.

قانون گزینش و آیین‌نامه‌های اجرایی آن، ضوابط و معیارهای حاکم بر گزینش، تکنیک‌های تحقیق و تکنیک‌های مصاحبه از جمله سرفصل‌های مورد آموزشی در این دوره چهارروزه است.

شرکت‌کنندگان در دوره مذکور صبح یکشنبه با حضور بر مزار شهدای مطهر خوشنام دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی با قرائت فاتحه و ادای احترام به شهدای سرافراز و جاودان تاریخ، آماده بهره‌برداری از کلاس‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی در این دوره شدند.

گفتنی است دوره آموزشی رابطین هسته‌های گزینش دانشگاه‌های تابع وزارت علوم تا 16 اسفند‌ماه 1402 ادامه دارد.
 


نظر شما :