حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی خوارزمی و تقدیر از برگزیدگان

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۶ کد : ۷۸۷۶ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۵۸
آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره‌های خوارزمی شامل سی‌وهفتمین دوره بین‌المللی، بیست‌وپنجمین دوره جوان و دومین جشنواره فناوری و نوآوری خوارزمی با حضور معاون علمی فناوری ریاست جمهوری، معاون حقوقی ریاست جمهوری و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن اجلاس سران برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه به نقل از روابط عمومی جشنواره خوارزمی، آیین اختتامیه و اعطای جوایز برگزیدگان جشنواره‌های خوارزمی در محل سالن اجلاس سران جمهوری اسلامی آغاز شد و در مراسم مذکور در حضور معاون علمی فناوری ریاست جمهوری، معاون حقوقی ریاست جمهوری، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولین و رؤسای دانشگاه‌ها از ۱۲ نفر شامل هشت ایرانی و چهار خارجی در بخش جشنواره بین‌المللی خوارزمی، ۶ نفر در بخش جشنواره جوان خوارزمی و ۲ نفر در جشنواره فناوری و نوآوری به عنوان برگزیدگان جشنواره تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است جشنواره خوارزمی که در سال ۱۳۶۶ بنیان نهاده شد، اکنون باسابقه‌ترین جشنواره علمی جمهوری اسلامی ایران است و جامعه برگزیدگان این جشنواره به اجتماعی چند هزارنفره می‌رسد. این جایزه به‌تدریج تکامل یافت و جشنواره جوان خوارزمی نیز در سال ۱۳۷۸ به آن اضافه شد.


نظر شما :