جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی و تبیین انتخابات و دعوت جهت مشارکت حداکثری در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی برگزار شد

۱۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۰:۳۱ کد : ۷۸۶۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۱۵

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری،جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی و تبیین انتخابات و دعوت جهت مشارکت حداکثری در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی برگزار شد.

 با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که بارها تاکید کردند که کرسی‌های آزاداندیشی باید در دانشگاه‌ها برگزار شوند. باید استاد و دانشجو حرف بزنند و اقناع شوند، وقتی این نشاط در استاد و دانشجو ایجاد شد، اطرافیان خود را هم به شرکت در انتخابات ترغیب می‌کنند. وقتی این نشاط فراهم شد مشارکت دانشجو و دانشگاهی افزایش می‌یابد و همین موضوع در رسانه‌های جدید، فضای مجازی یا رسانه‌های سنتی منتشر و منعکس می‌شود.

 به همت انجمن اسلامی دانشجویی دانشکده شریعتی نشستی صمیمی بین ۷ تن از اساتید دانشکده دکتر شریعتی و اساتید کاندید دانشگاه فنی و حرفه ای که نامزد شرکت در انتخابات مجلس هستند و اساتید و دانشجویان این دانشکده در روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه در محل اتاق شورای دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی برگزار شد.

 در این نشست، سوالاتی پیرامون انتخاب و انتظارات دانشجویان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سوی ایشان برگزار گردید که میهمانان این جلسه به سوالات حاضران پاسخ گفتند. 

در این نشست بر لزوم مشارکت همه‌جانبه و همبستگی اساتید، دانشجویان و کارکنان جامعه دانشگاهی در انتخابات تأکید شد که مهمترین مبحث مطرح شده در این جلسه اهمیت حضور حداکثری در انتخابات بود که دیدگاه اساتید مدعو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این هفته در دانشکده برای ترغیب و تشویق دانشگاهیان به شرکت حداکثری در انتخابات، نشست‌ها، کرسی‌ها و مناظره‌های مختلف با موضوع انتخابات برگزار شد و کاندیداهای گوناگون به پرسش های دانشگاهیان درباره مسائل و موضوعات مختلف محلی، استانی و ملی پاسخ دادند.


نظر شما :