قدردانی از مدیر گروه طراحی لباس و پارچهٔ دانشکده شریعتی در رویداد فرهنگی «نقاش تار و پود»

۱۲ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۵ کد : ۷۶۹۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۹۶
در مراسم «نقاش تار و پور» از  دکتر «محبوبه الهی»، عضو هیأت علمی دانشکدهٔ دکتر شریعتی و مدیر گروه طراحی لباس و پارچهٔ دانشکده شریعتی در کنار دو استاد پیشکسوت و برتر حوزهٔ مد و لباس به پاس سال‌ها فعالیت دلسوزانه و تدریس و پژوهش در این حوزه تقدیر و تشکر شد.

در مراسم «نقاش تار و پور» از  دکتر «محبوبه الهی»، عضو هیأت علمی دانشکدهٔ دکتر شریعتی و مدیر گروه طراحی لباس و پارچهٔ دانشکده شریعتی در کنار دو استاد پیشکسوت و برتر حوزهٔ مد و لباس به پاس سال‌ها فعالیت دلسوزانه و تدریس و پژوهش در این حوزه تقدیر و تشکر شد.

«نقاش تار و پود» رویداد فرهنگی  بود که به مناسبت هفتهٔ پژوهش و فرارسیدن ولادت حضرت زهرا (س)  با حضور سیدمجید امامی، دبیر شورای فرهنگی عمومی و مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و مسئولان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مؤسسه فرهنگی و هنری صبا برگزار شد، از فعالان و استادان برتر عرصه مد و لباس کشور تشکر و قدردانی گردید.

معاون علمی و آموزشی کارگروه مد و لباس دربارهٔ نحوهٔ انتخاب این اساتید گفت: «در جلساتی که با کارشناسان‌مان برگزار کردیم اساتیدی را که در حوزهٔ مطالعات و طراحی مد و لباس در کشور فعالیت داشته‌اند بر اساس معیارهای پژوهشی، معیارهای رتبهٔ استادی، توانایی علمی و نیز اثرگذاری آنها در جامعهٔ مد و لباس کشور (میزان تأثیری که در تربیت فعالان این حوزه داشته‌اند و کتاب‌هایی که نوشته‌اند) بررسی کردیم. این اساتید هر کدام بیش از ۲۰ سال سابقهٔ فعالیت و تدریس در دانشگاه‌های مطرح کشور را داشته‌اند.».

حوزه ریاست و روابط عمومی دانشکده  این موفقیت را به دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای به ویژه اعضای  هیأت علمی دانشگاه صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند تبارک و تعالی آرزوی توفیق روز افزون برای همه خدمتگزاران به ایران عزیز را مسئلت می نماید.


لینک دانلود فایل

نظر شما :