پیام رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت سالگرد حماسه ۹ دی

تعداد بازدید:۲۰۰
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به مناسبت سالگرد حماسه ۹ دی پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، متن پیام دکتر خسرویان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انـسـان بـا بـصـیـرت کـسى است که بشنود و خوب بیندیشد و بنگرد و ببیند و از تجارب دنیا بهره گیرد، سپس در راه روشن حرکت کند. (حضرت علی (ع)، نهج البلاغه ، خطبه ۱۵۳) حماسه ۹ دی، اوج بصیرت،‌ اقتدار و ولایتمداری مردم ایران در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود و عظمت ملت انقلابی ایران را بیش از پیش به نمایش گذاشت. حرکت بزرگ ملت گواه ایمان، آگاهی، بصیرت و اعتماد ملی سرمایه‌های بزرگ اجتماعی به نظام جمهوری اسلامی است.

نقش داهیانه، روشنگری‌ها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نیز، در خنثی‌سازی فتنه عمیق و پیچیده سال 88 و خلق حماسه بزرگ 9 دی بر کسی پوشیده نیست و بدون شک، رهبری ایشان زمینه‌ساز اصلی برای حضور میلیونی در راهپیمایی بزرگ آن روز و تداوم روحیه انقلابی و فتنه‌ستیزی در جامعه بوده است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت سالروز حماسه نهم دی، توفیق روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب (ره)، تحت رهبری‌ حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همدلی، وفاق و اتحاد ملل اسلامی در حل و فصل مسائل خاورمیانه، به‌ویژه مسئله فلسطین و مردم مظلوم غزه و بهروزی جوانان برومند میهن عزیزمان، به‌ویژه دانشجویان بابصیرت و انقلابی دانشگاه فنی و حرفه‌ای را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

عرفان خسرویان رئیس دانشگاه دی‌ماه ۱۴۰۲


نظر شما :