اکران فیلم سینمایی غارتگران دره سیلیکون

۲۵ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۵ کد : ۷۵۷۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۸۴
یکی از آموزنده‌ترین و انگیزشی‌ترین فیلم‌هایی است که در تاریخ سینما ساخته شده که در لیست ۱۰ فیلم انگیزشی موفق سینمای جهان به آن پرداخته شده است.

به همت انجمن علمی کامپیوتر و همکاری کانون فیلم و عکس دانشکده  در تاریخ 20 آذر 1402 در آمفی تاتر فاز 1 فیلم سینمایی غارتگران دره سیلیکون اکران شد و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.                                                                            
 غارتگران دره سیلیکون یا Pirates of Silicon Valley  یکی از آموزنده‌ترین و انگیزشی‌ترین فیلم‌هایی است که در تاریخ سینما ساخته شده و  یکی از فیلم‌هایی است که در لیست 10 فیلم انگیزشی موفق سینمای جهان به آن پرداخته شده است.

این فیلم داستان کارآفرینی بیل گیتس و استیو جابز است و قصد دارد به کارآفرینان و افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار دارند اعلام کند که مسیر سختی در برابر روی آن‌‎ها قرار دارد ولی در صورتی که بتوانند به پیروزی دست پیدا کنند، می‌توانند به یک برند شخصی، شخصیت شناخته‌شده و معروف و درآمدی شگفت انگیز دست یابند.
در حال حاضر کارآفرینی و راه اندازی یک کسب و کار نوپا کار آسانی نیست ولی باز هم می‌توان این مسیر را طی کرد و موفق شد. یکی از کارهایی که کارآفرینان برای رسیدن به رشد و پیشرفت کار روی رشد و توسعه فردی  است. یکی از بهترین راه‌ها برای رشد و توسعه فردی دیدن فیلم‌های انگیزشی از قبیل غارتگران دره سیلیکون است. 


نظر شما :