بیانیه دانشگاهیان دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی به مناسبت ۱۳ آبان

دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، از عموم اقشار مختلف مردم و به ویژه از دانشگاهیان خواست در این روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حضور به هم رسانند.

۱۲ آبان ۱۴۰۲ | ۲۰:۴۷ کد : ۷۲۲۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۶۴

دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، از عموم اقشار مختلف مردم و به ویژه از دانشگاهیان خواست در این روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حضور به هم رسانند.
به گزارش روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی، متن کامل این بیانیه بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
سیزدهم آبان روز شروع سقوط هیبت استکباری آمریکاست.« رهبر معظم انقلاب»

«یوم الله ۱۳ آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است .روز حماسه آفرینی آفتاب فروزان انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) در سالروز تبعید ایشان به ترکیه ،سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان غیور ایران اسلامی و فرزندان آفتاب جماران و  روز رویش قلم های دانش در دستان امیدهای کشور و نوپویندگان مسیر دانش و خرد ورزی است.

 ملت بزرگ ایران در طول 45  سال گذشته با گرامیداشت 13 آبان به عنوان روز ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و اعلام پایداری امت جهان اسلام در برابر زورگویی ها و دسیسه های آمریکا همواره تلاش کردند، با برپایی اجتماع عظیم مردمی در مناسبت های مختلف و حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی های همچون روز قدس، 13 آبان و ۲۲ بهمن و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار»، نقشه های شوم و جنایات آنان در برابر ملت اسلام و به خصوص مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رساندند. امسال نیز ملت همیشه قهرمان ایران با حضورگسترده در راهپیمایی 13 آبان ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی همه جانبه و همیشگی خود از مردم مظلوم فلسطین و از گروه های مقاومت، بار دیگر جنایات گسترده رژیم صهیونسیتی اسرائیل علیه مردم غزه و کشتار کودکان، زنان و غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی و حمله به بیمارستان ها و کادر درمان را محکوم خواهند کرد.
دانشگاهیان دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی ، بار دیگر ضمن میثاق دوباره با آرمان های امام راحل و تبعیت از اوامر ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی 13 آبان تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام خواهند کرد.


نظر شما :