بیانیه‌ی "کانون بسیج اساتید دانشکده فنی شریعتی تهران" در حمایت از عملیات کوبنده و قهرمانانه‌ی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی

۱۸ مهر ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۰ کد : ۷۰۹۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۳۷

وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ
می¬خواستیم بر کسانی که در آن سرزمین زبون شده بودند منت نهیم و آنان را پیشوایانی سازیم و آنان را وارث آن سرزمین کنیم 
نباید شک کرد که شجره¬ی خبیثه¬ی اسرائیل که (اجتثت من فوق مالها قرار) است هیچ پایه و استمراری نخواهد داشت و بی¬شک نابود خواهد شد. "حضرت آیت الله خامنه¬ای (مد ظله العالی)".
فلسطین، پاره¬ی تن اسلام که بیش از هفت دهه زیر چکمه¬های ظلم و ستم صهیونیست جنایتکار استخوان خرد می¬کند و زن و کودک و پیر و جوانش در راه تاسیس کشوری موهوم و جعلی به نام اسرائیل به دست جلادترین انسان¬های روی زمین قربانی شده¬اند اینک در قامتی استوار، مقتدر و با صلابت، آمال و آرزوهای شیطان صفتان صهیونیست را در هم شکسته و همچون سجیل بر سر کوردلان و زالو صفتان فرو افتاده است. 
جوانان غیور فلسطینی با تلاش، جهاد و از خود گذشتگی و با یاری جبهه¬ی مقاومت و فرماندهان شهید آن از جمله سید شهدای مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی از سنگ¬پرانی به پرتاب موشک و پهباد و ... رسیده و با ایمانی محکم و قلبی استوار برای آزادی سرزمینشان به پا خاسته¬اند (همانا سست¬ترین خانه¬ها، خانه¬ی عنکبوت است). و اما آنان که به فرموده¬ی رهبر فرزانه¬ی انقلاب روی اسب بازنده¬ی صهیونیست شرط¬بندی کرده و قمار عادی¬سازی روابط با اسرائیل را به جان خریده¬اند محکوم به شکستند.
بسیج اساتید دانشکده فنی شریعتی ضمن حمایت و تحسین از حرکت جسورانه و قهرمانانه¬ی ملت ستم¬دیده¬ی فلسطین، این فتح و پیروزی بزرگ رزمندگان فلسطینی را به تمام مسلمانان و آزادی¬خواهان جهان به خصوص محور مقاومت تبریک گفته و همدلی اتحاد و انسجام جهان اسلام را تا رسیدن به پیروزی عظیم و نابودی کامل اسرائیل غاصب به عنوان مهمترین عامل در تحقق این امر خواستار است.
سلام و درود خالصانه¬ی خود به را پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و ارواح طیبه¬ی همه شهدای جبهه¬ی مقاومت که سال¬هاست در تحقق این پیروزی، جان شیرینشان را فدا نموده¬اند، تقدیم نموده و از خداوند منان سلامتی و فرج مولایمان حضرت صاحب الزمان را طلب کرده و استمداد می¬جوییم که وجود پاکشان دعاگوی رزمندگان و دلاورمردان جبهه مقاومت باشد.
کانون بسیج اساتید دانشکده فنی شریعتی تهران-16 مهرماه 1402
 


نظر شما :