بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده فنی دکتر شریعتی در حمایت از عملیات طوفان الاقصی

۱۷ مهر ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۵ کد : ۷۰۸۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۰۸

وَقَالَ الَّذِینَ کَفَرُوا لِرُسُلِهِمْ لَنُخْرِجَنَّکُمْ مِنْ أَرْضِنَا أَوْ لَتَعُودُنَّ فِی مِلَّتِنَا ۖ فَأَوْحَىٰ إِلَیْهِمْ رَبُّهُمْ لَنُهْلِکَنَّ الظَّالِمِینَ ﴿۱۳﴾

ولی کفرپیشگان به پیامبرانشان گفتند: مسلماً ما شما را از سرزمین خود بیرون خواهیم کرد، مگر اینکه هم کیش ما شوید. پس پروردگارشان به آنان وحی کرد: ما قطعاً ستمکاران را نابود میکنیم. (۱۳)
پیروزی جبهه مقاومت در عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی علیه رژیم جعلی صهیونیستی را خدمت امام عصر، رهبر فرزانه انقلاب، ملت مظلوم و مقتدر فلسطین و امت حزب الله و تمام مستضعفان عالم که دل در گرو حق دارند شادباش و تبریک عرض میکنیم.
بی شک این عملیات واکنشی بود در مقابل جنایات هفتاد ساله این غده سرطانی علیه مردم مظلوم فلسطین. راکتهایی که بر سر اشغالگران بزدل فرو ریخت، همان اشکهای سرازیر شده مادران فلسطینی و خون شهیدان مظلوم جبهه حق بود که نابودی ظالم را نوید میداد و امروز، تحقق آن از هر زمان نزدیکتر است.
طوفانی آغاز شده که هیمنه های پوشالی زیادی را درهم خواهد شکست و یقیناً این آغاز تحقق وعده پیر فرزانه ماست که رژیم غاصب رفتنی است و این شروع آوارگی اشغالگران فلسطین و آزادسازی ارض مقدس است انشاالله.
«الهدف واضح و محدّد و دقیق: ازاله اسرائیل من الوجود»


نظر شما :