نشست مشاور رییس و مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اساتید و کارکنان دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۹ کد : ۶۹۹۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۰۵
مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه با حضور در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی از نزدیک با اساتید و کارکنان این دانشکده به گفت‌و گو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده ، نشست صمیمانه‌ی معاونین ، اساتید و کارکنان کلیه واحدهای شوراهای دانشجویی انجمن ها روز دوشنبه 1402/06/27 با حضور مشاور رئیس و  مدیر کل دفتر مرکزی حراست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور آقای دکتر اعتصامیان و خانم دکتر بسطامی رئیس دانشکده، به منظور  هماهنگی‌ شروع ترم سال تحصیلی جدید  در آمفی تئاتر فاز یک برگزار شد.
در این نشست ابتدا خانم دکتر بسطامی رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی ضمن عرض خیر مقدم خدمت مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه و حاضرین در جلسه، تبریک ایام ربیع الاول ، تقارن آن را با سال تحصیلی جدید خوش یمن دانست و نیز سال تحصیلی جدید را به کلیه اساتید ، کارکنان زحمتکشی که شبانه روزی برای ارتقا و اهداف عالی دانشکده تلاش می کنند ، تبریک گفت . ایشان در ادامه  به ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیتهای انجام شده تا کنون پرداخت. 
در ادامه جناب دکتر اعتصامیان در سخنانی ضمن ابراز  خرسندی از حضور در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی و دیدار چهره به چهره با اساتید ، کارکنان  دانشکده، ضمن ابلاغ سلام ریاست محترم دانشگاه آقای دکتر خسرویان و هیئت رئیسه محترم به حاضرین در جلسه و تشکر از حمایت های ریاست محترم دانشگاه و جناب آقای حاجی نژاد و همچنین تشکر از خانم دکتر بسطامی و همکارانشان برای برگزاری نشست ، با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان که ایشان در این دیدار فرمودند:  "باید مراقب باشیم راه را خطا نرویم، اشتباه نکنیم، حق را با باطل عوضی نگیریم. حواسمان باید جمع باشد، بدانیم چه ‌کار میکنیم "  ،در ادامه ایشان بیان کرد، رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین تاکید فراوان نموده اند، پس می‌طلبد همه ما در حوزه‌های مربوط به خود نسبت به این مقوله توجه ویژه ای داشته باشیم و و هرکس وظیفه دارد  که در هر جایگاه و پست و مقامی که می باشد بیان کننده خدمات نظام به مردم باشد. 
ایشان در توصیه‌ای از همکاران خواستند به حواشی توجه نکنند و با قوت و قدرت به کار خود بپردازند و اذعان داشت که بنده کاملاً مطلع هستم در سطح سازمان از ریاست محترم دانشگاه ،هیئت رئیسه محترم ،مدیران کل محترم و همه همکاران خدوم و زحمتکش در معاونت‌های مختلف در تلاش برای ارتقاء  دانشگاه در همه زمینه ها ،علمی ،اداری،رفاهی،معیشتی و... می باشند.
ایشان بیان داشتند، قطعاً در کارها اختلاف نظر و اختلاف سلیقه وجود دارد و همه ما باید مشکلات را با مشورت و هم اندیشی با هم برطرف نماییم. وی افزود: کارها را مدیریت کنید در فردای قیامت بابت تمام لحظات زندگیمان باید جواب پس دهیم، پس بهتر این است که به نحو احسن و آنچه رضای خداوند است انجام دهیم چون همه ما مدیون خون شهدا هستیم. دکتر اعتصامیان از همکاران خواست با روی باز و با لبخند جوابگوی ارباب رجوع و دانشجویان باشند و با همدلی، هم افزایی و همگرایی با همدیگر در جهت حل مشکلات و اعتلای علم و دانش در دانشگاه باشیم ، در ادامه در خصوص برنامه ریزی دشمن برای باز گشایی دانشگاه  و هوشیار باش و اقدامات پیشگیرانه مطالب را بیان نمودند و اعلام داشتند که همه باید با هم و با ایجاد یک وفاق توطئه دشمنان  را خنثی نماییم.


نظر شما :