پیام تبریک رییس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی به مناسبت روز کارمند

۰۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۳ کد : ۶۹۴۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۳۸
دکتر حجیه بسطامی رییس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی، در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی همکاران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی، دکتر حجیه بسطامی رییس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی، در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی همکاران تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌ الله الرحمن‌الرحیم

پیامبرصلی الله علیه وآله (میزان الحکمه ، ح۱۴۳۷۱) :

إنَّ اللَّهَ تَعالی یُحِبُّ مِنَ العامِلِ إذا عَمِلَ أن یُحسِنَ (خدای تعالی دوست دارد وقتی کسی کاری می‏کند آن را به خوبی انجام دهد.)

روز ۴ شهریورماه ، در ایام هفته دولت و گرامیداشت خاطره بزرگوارانی چون شهیدرجایی و شهیدباهنر به نام «روز کارمند» نامگذاری شده است.

روز کارمند، تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات، ایجاد آرامش در جامعه زمینه‌سازی در جهت رشد و تعالی سازمان  است.

در مجموعه دانشگاهی ما نیز مسئولیت سنگین پشتیبانی نیروهای تخصصی به عهده کارمندان پرتلاش است و هیچ کوششی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات و ایجاد رضایت در دانشجویان عزیز و اساتید محترم بدون همت و همراهی این عزیزان موفق نیست و به ثمرنخواهد رسید.

 اینجانب ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند برای تمامی کارکنان عزیز وهمکاران گرانقدر دانشکده فنی و حرفه ای دختران تهران دکتر شریعتی  که در راستای ارتقای سطح علمی و مهارتی جامعه همواره در تلاش و تکاپو می باشند، آرزوی سلامت و سعادت را دارم

دکتر حجیه بسطامی 

رییس دانشکده فنی و حرفه ای دختران تهران دکتر شریعتی


نظر شما :