امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسه آموزش عالی سیدنی و آموزش عالی نیوساوت ولز استرالیا

تعداد بازدید:۴۴۵
تفاهم‌نامه همکاری بین رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دکتر مکس کان وی، رئیس مؤسسه آموزش عالی سیدنی و آموزش عالی نیوساوت ولز استرالیا به امضا رسید.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، تفاهم‌نامه همکاری با هدف توسعه همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه و ارتقای کیفیت برنامه‌های آموزشی بر اساس استانداردهای بین‌المللی، تبادل تجارب در زمینه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و چهارچوب صلاحیت حرفه‌ای، همچنین ایجاد زمینه مشارکت در ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بر اساس نظام صلاحیت حرفه‌ای در ایران و استرالیا، بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسه آموزش عالی سیدنی و آموزش عالی نیوساوت ولز استرالیا منعقد و امضا شد.

دکتر خسرویان در این خصوص اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه مذکور، برنامه‌های آموزشی مشترک مبتنی بر استانداردهای صلاحیت حرفه‌ای و تضمین کیفیت بین‌المللی طراحی و اجرا خواهد شد. وی افزود: این مشارکت بر ارتقای مهارت‌ها و تخصص اعضای هیئت علمی، کارشناسان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای تمرکز دارد.

گفتنی است بخشی از دوره‌های آموزشی تعریف‌شده در دانشگاه فنی و حرفه‌ای و بخشی دیگر در مؤسسه آموزش عالی سیدنی و نیوساوت ولز به صورت حضوری و مجازی گذرانده می‌شود و دانشجویان در پایان دوره، مدرک صلاحیت حرفه‌ای استرالیا و دانشگاه فنی و حرفه‌ای را دریافت می‌کنند.

لازم به ذکر است تفاهم‌نامه مذکور علاوه بر اهداف فوق، تنظیم برنامه‌های آموزشی به منظور پاسخگویی به نیازهای بازار کار ملی و بین‌المللی را دنبال می‌کن


نظر شما :