برگزاری همایش مشترک رؤسای استانی و حراست‌های مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور

تعداد بازدید:۵۱۶
با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، جمعی از مقامات کشوری و لشگری، مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه، اعضای هیئت رئیسه، رؤسای استانی و مسئولین حراست‌های کشور همایش مشترک رؤسای استانی و مسئولین حراست‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور به همت اداره‌کل حراست دانشگاه، در رو‌زهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در ابتدای این برنامه مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه، ضمن خیرمقدم به مهمانان، اهداف و برنامه‌های همایش را تشریح و از حمایت‌های همه‌جانبه دکتر خسرویان تقدیر کرد.

آقای اعتصامیان حضور و پایداری همکاران حوزه حراست در اغتشاشات سال گذشته را نوعی ایثار و از خودگذشتگی خواند و افزود: با توجه به شرایطی که در سال گذشته پیش آمد، لازم است ما اقداماتی را در حوزه صیانتی انجام دهیم و برای صیانت از دستاوردهای نظام توجه به سه مرحله پیش‌بینی، پیشگیری و اقدام ضروری است.

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه محورهای صیانت، تبیین و فرهیختگان را موضوع‌های اصلی این همایش دانست و گفت: دشمن یک جنگ شناختی را آغاز کرده است که مهمترین سلاح این جنگ، اعتمادزدایی، ناامیدی جامعه و ناکارآمدی حاکمیت و از بین بردن مشروعیت حاکمیت نظام است و بر همه ما واجب است که شرایط را تبیین کنیم و خطاب به حاضرین گفت: شما فرهیختگانی هستید که در جمع دانشگاهی حضور پیدا کرده‌اید و به این جامعه خدمت می‌کنید و باید نگاه دغدغه‌مند به مسائل داشته باشید.

این همایش با برپایی 3 کلاس آموزشی و پنل‌های تخصصی در روز دوم به کار خود ادامه داد و در مراسم اختتامیه، آقای حاجی نژاد، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌ها و آقای اوصالی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع، سخنرانان پایانی این همایش بودند و در پایان از عوامل اجرایی و همکاران حفاظت فیزیکی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گفتنی است در همایش مشترک رؤسای استانی و مسئولین حراست‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، سردار صادقی، مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران و دکتر فامیل کریمی، رئیس مرکز حراست وزارت علوم به ایراد سخنرانی پرداختند.


نظر شما :