رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مراسم بزرگداشت شهدای دانشگاه فنی و حرفه‌ای: تکریم مقام شهدا و بزرگداشت شهدای گمنام نگاه فرهنگی ویژه دولت سیزدهم است

تعداد بازدید:۴۶۸
کنگره بزرگداشت ۲۲۰ شهید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و آیین رونمایی از ۱۲ یادمان شهید گمنام، سه‌شنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، خانواده معظم شهدا، رئیس بسیج اساتید دانشگاه و جمعی از مقامات و مهمانان در دانشکده فنی و حرفه‌ای شریعتی تهران برگزار شد.

کنگره بزرگداشت 220 شهید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و آیین رونمایی از 12 یادمان شهید گمنام، سه‌شنبه 6 تیرماه 1402 با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، خانواده معظم شهدا، رئیس بسیج اساتید دانشگاه و جمعی از مقامات و مهمانان در دانشکده فنی و حرفه‌ای شریعتی تهران برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان ضمن تبریک ایام ماه ذی‌الحجه و خیر مقدم به مدعوین و مهمانان، خانواده معظم شهدا را فخر محفل خطاب کرد و حضور آنان را گرامی داشت.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اشاره به نگاه فرهنگی و تأکید دولت سیزدهم بر تکریم مقام شهدا گفت: این نگاه مدار محکمی است که یاد شهدا و دانشجویان شهید را زنده نگه می‌دارد.

وی افزود: ما معتقدیم که حضور یادمان شهدا در اماکن علمی و فرهنگی و به‌ویژه در دانشگاه‌ها می‌تواند در ارتقای روحیه معنوی اساتید و دانشجویان تأثیرگذار باشد.

دکتر خسرویان تصریح کرد: در دانشگاه فنی و حرفه‌ای 30 یادمان شهید گمنام تکمیل شده است. 15 یادمان جدید در حال ساخت و تکمیل است؛ 3 یادمان نیز قبلاً افتتاح شده بود. وی ادامه داد: 12 یادمان در این مراسم افتتاح می‌شود و 8 یادمان نیز تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: دانشجویان در مجموعه‌های دانشجویی؛ بسیج دانشجویی و کانون‌ها و انجمن‌ها برنامه‌های خود را حول این یادمان‌ها سامان‌دهی کنند تا بهره شایسته از این فضاهای معنوی برده شود.

گفتنی است کنگره بزرگداشت 220 شهید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و آیین رونمایی از 12 یادمان شهید گمنام، سه‌شنبه 6 تیرماه 1402 با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، خانواده معظم شهدا، رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور و جمعی از مقامات و مهمانان در دانشکده فنی و حرفه‌ای شریعتی تهران برگزار شد.


نظر شما :