سمیناری با عنوان چگونه گرافیست حرفه ای شویم برگزار شد

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۸ کد : ۶۵۱۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۷۹
در آخرین روز از هفته ی گرافیک صورت گرفت

این سمینار به همت گروه هنر دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی، صبح امروز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه با حضور آقای مصطفی خزاعی مدیرگروه هنر، برخی از استادان و دانشجویان رشته ی گرافیک در سالن اجتماعات سردار شهید قاسم سلیمانی (رحمت الله علیه) برگزار شد.

پیش از سخنرانی آقای شهاب سرشت (گرافیست، نقاش و مدرس دانشگاه) سخنران این سمینار، مدیر گروه هنر هفته‌ی گرافیک را به دانشجویان این رشته تبریک گفت و برای تعالی و پیشبرد این رشته آرزوی تحقق و موفقیت داشت.
استاد سرشت در ابتدای سخنان خود ضمن با اهمیت دانستن این هنر اظهار داشت:

" از این فضای علمی به وجود آمده و سایر برنامه هایی که برای شما در نظر گرفته شده، نهایت استفاده را ببرید و با ذکاوت بدانید که از کجا شروع به کسب و کار صحیح نمایید. این را بدانید وقتی تمام ذهنیات شغلی خود را بتوانید روی کاغذ بنویسید، موفقیت شما از آن لحظه شروع شده است. چشم انداز و هدف زندگیتان را به درستی بشناسید و در بازار کاری که وارد می شوید همراه با اخلاق سعی کنید مشتری های خود را حفظ نموده و ارتباط و تعامل خود را قطع نکنید. "
سه رویکرد زیر را همواره در نظر داشته باشید:
-هدف گذاری کنید
-برنامه ریزی داشته باشید
-اجرای برنامه ریزی های صورت گرفته را فراموش نکنید
این استاد در ادامه به برخی مسائل از قبیل: free lance work،  شناخت موانع، داشتن رزومه ی قوی، خودارزیابی و خود معرفی خوب، داشتن و حفظ ارتباط با انسان های موفق، توجه و مطالعه در مورد هوش مصنوعی، لذت بردن از کار، شناسایی بازار هدف در این رشته، جمع آوری اطلاعات در مورد مشتری ها و ... در این حرفه  به صورت مشروح پرداخت و افزود:
" این شما هستید که با داشتن اخلاق حرفه ای می توانید مشتری های خود را با در دست داشتن ابزارهای روز دنیا حفظ نموده و احساس خوبی به کارتان داشته باشید. دایم با خود گفتگوی درونی داشته باشید که من  کجای کارم هستم، من باید بتوانم بر سختی ها فائق بیایم و ... آن وقت است که می توانید یک گرافیست موفق شوید که هرچند اوضاع بازار کار و به قولی دست های زیادی در بازار کارتان باشد، باز هم موفق ظاهر شوید و عاشقانه به فعالیت کاری خود بپردازید و همین حس مثبت را نیز به دیگران انتقال دهید."
در پایان با اهدای لوح سپاس و گل از این استاد تقدیر به عمل آمد و عکس یادگاری دسته جمعی نیز به ثبت رسید.


نظر شما :