وبینار" چرا پوشش وحجاب بانوان؟" برگزار گردید

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰ کد : ۶۵۱۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۷۳
با سخنرانی دکتر قدیری ابیانه استراتژیست، دیپلمات ارشد، سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک

به گزارش روابط عمومی، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران دکتر شریعتی، روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت‌‌ماه ۱۴۰۲، وبینار چرا پوشش وحجاب بانوان ؟! با سخنرانی دکتر قدیری ابیانه برگزار نمود.

در این نشست دکتر قدیری ابیانه در بخشی از سخنان خود ضمن بیان خاطرات و تجربیات خود از وضعیت زنان در جوامع مختلف و ذکر نکاتی در این خصوص، اظهار داشت: باید جوانان را با فلسفه پوشش و حجاب در اجتماع و نتایج بدحجابی آگاه سازیم و انتهای این مسیر را برای ایشان روشن سازیم تا بدانند چه عواقبی دارد و چه آثار منفی از خود بر جای خواهند گذاشت. 
مسئله دیگر اینکه اعتماد به نفس و خودباوری را در نوجوانان و جوانانمان تقویت کنیم تا بدانند، ارزش انسانها بر اساس مد و لباس و این موارد نیست.
گفتنی است این برنامه سخنرانی، به صورت برخط و همچنین حضوری در اتاق شورای دانشکده شریعتی، اجرا شد.

شایان ذکر است، دکتر محمدحسن قدیری ابیانه از فعالین سیاسی کشور است، از جمله سوابق او میتوان به رایزنی مطبوعاتی و سخنگویی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا، سفیر ایران در استرالیا، مشاور وزیر امورخارجه و نماینده وزارت امورخارجه در مجمع تقریب بین مذاهب اسلامی اشاره کرد.

تحصیلات مدرک کارشناسی ارشد معماری با گرایش شهرسازی را از دانشگاه فلورانس ایتالیا، و دکترای علوم دفاعی استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک را از دانشگاه عالی دفاع ملی دریافت کرده است. وی به زبان های انگلیسی، ایتالیایی و اسپانیایی آشناست. و نیز ایشان  از کارشناسان عالی امور استراتژیک وزارت امورخارجه، و سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک، گواتمالا، بلیز و استرالیا بوده است.

وی مولف و نویسنده کتابهایی همچون زن در اسلام و غرب، نیمه پنهان مسیحیت، کلیدهای پیشرفت، سبک اقتصادی و فرهنگی زندگی و ... می‌باشد.

قابل ذکر است، وی در فروردین سال 1359 در مناظره‌ای با طرف‌های آمریکایی و عراقی در شبکه تلویزیونی ایتالیا شرکت می کند. مناظره ای که با این عبارت آغاز می گردد:  به  نام خداوند قوی تر از ناوهای آمریکا که این مناظره مقدمه آشنایی وی با ادواردو آنیلی فرزند سوپر میلیاردر ایتالیایی می‌شود که منجر به تشرف وی به تشیع می‌گردد. ادواردو بعدها توسط صهیونیستها به شهادت می رسد.

کلید واژه ها: وبینار چرا پوشش وحجاب بانوان ؟! با سخنرانی دکتر قدیری ابیانه


نظر شما :