مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر و تقدیر و تشکر از زحمات کارگران پرتلاش دانشکده شریعتی

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۴ کد : ۶۵۰۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۷۵

به گزارش روابط عمومی، مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر با حضور دکتر حجیه بسطامی سرپرست دانشکده، معاونین، حجت الاسلام و المسلمین کاظمی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده، نیروهای خدوم خدمات و تأسیسات، روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه 1402 در اتاق شورای دفتر ریاست، برگزار گردید.
در ابتدا دکتر بسطامی ضمن خیرمقدم و تشکر و قدردانی از زحمات صادقانه و خالصانه همکاران خدوم دانشکده و با تبریک این روز و آرزوی سلامتی و شادکامی برای تک تک عزیزان کارگر، اظهار داشت: دانشکده با داشتن نیروهای دلسوزی چون شما عزیزان، همواره درخشیده و کار و تلاش شما باعث سرافرازی این مرکز، گردیده است.
سرپرست دانشکده با اشاره به همدلی و همراهی کارکنان تلاشگر، خاطر نشان کرد: بیشتر کار و فعالیت شما، فیزیکی می‌باشد و علی رغم دغدغه هایی که دارید، همواره با انرژی مثبت و اخلاق مدارانه، همراه و پشتیبان ما در دانشکده می باشید، برای فرد فرد شما گرانقدران، سلامتی و موفقیت در تمامی مراحل زندگیتان، را آرزومندم.
سپس حجت الاسلام کاظمی، ضمن تبریک این روز به کارگران دانشکده با بیان روایتی از برخورد پیامبر اسلام (ص) با کارگر و بوسیدن دست پینه بسته او، کار را عبادت و اطاعت از خداوند، معرفی کرد و گفت: این نشان از منزلت و جایگاه والای کارگر دارد، چرا که ارزش کار و کارگر، نزد خداوند است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، حلال ترین درآمد را برای کارگران دانست و افزود: بار اصلی دانشکده بر دوش شما عزیزان می باشد، بنابراین رزقتان حلال و کارتان عبادت محسوب می شود. امیدوارم خداوند متعال به شما تلاشگران سلامتی و تندرستی عطا کند.
در پایان مراسم، نیروهای تلاشگر دانشکده، به پاس زحمات و تلاش‌هایشان، با اهداء لوح سپاس، تقدیر شدند.

 


نظر شما :