مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در دانشکده شریعتی اجرا شد

۲۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۵ کد : ۶۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۶۵

سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با همکاری دانشکده شریعتی و سازمان های عضو ستاد مدیریت بحران منطقه 19، "مانور پدافند غیر عامل" به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل با شعار " پدافند غیر عامل افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی" را روز دوشنبه 97/8/14 در دانشکده برگزار نمود .

به گزارش روابط عمومی دانشکده، این مانور به صورت میدانی با هدف ایجاد آمادگی بیشتر برای مقابله با حوادث، اتفاقات و مسائل اضطراری و کنترل آنها، مشخص کردن نقاط ضعف برنامه‌ریزی‌ها، ایجاد هماهنگی بیشتر و درک بهتر از نقش‌ها و مسئولیت‌ها، همچنین برآورد کمی و کیفی منابع موجود، هماهنگی فعالیت‌ها و استفاده حداکثر از منابع در کوتاه‌ترین زمان ممکن در راستای پیش بینی حداقل خسارات، صدمات و تلفات، برگزار شد.

نیروهای امدادی حاضر در مانور توانمندی ها و آمادگی های خود را جهت امدادرسانی به موقع در اینگونه از حوادث را به نمایش گذاشتند .

در این مانور اقداماتی همچون حضور به موقع ارگانهای خدمت رسان مانند سازمان آتش نشانی ،فوریتهای پزشکی 115، سازمانهای آب و برق و گاز، هلال احمر ،پلیس نیروی انتظامی و انتقال به موقع مصدومین، بازسازی و مورد ارزیابی مسئولین حاضر در محل قرار گرفت .

 


نظر شما :