برگزاری مراسم گرامیداشت مقام استاد در آستانه ۱۲ اردیبهشت ماه

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۱ کد : ۶۴۸۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۶۴
همراه با تقدیر از اساتید رسمی و اعضای هیات علمی دانشکده

به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی، در آستانه 12 اردیبهشت، سالروز شهادت شهید مطهری، مراسم تقدیر از مقام استاد و گرامیداشت هفته معلم ، همراه با تقدیر از اساتید رسمی و اعضای هیات علمی دانشکده، روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه 1402  در اتاق شورای دفتر ریاست برگزار شد.
در این مراسم دکتر حجیه بسطامی سرپرست دانشکده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک این روز به استادان و مدرسان، از همراهیها، همدلیها و تلاشها و زحمات استادان و همکاران در  مجموعه آموزش دانشکده، قدردانی و تشکر نمود.
در ادامه حجت الاسلام بنیان جوادی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای، با  تبریک روز معلم و هفته آموزش، بیان نمود: بزرگداشت روز معلم نقشی است که خداوند متعال، آن را ستوده و امیدوارم قدردان این نقش باشیم.
وی افزود: نخستین آموزگار، خود خدای متعال می باشد و اهمیت نقش معلمی و تعلیم و تربیت از آنجا است که  اولین آیاتی که بر پیامبر(ص) نازل گردید، سوره قلم بود و آنقدر خداوند در خصوص تربیت، عنایات و برکات قرار داده که در مورد خیرات دیگر نگذاشته است. بنابراین شما عزیزان به اندازه ای معلمید که خدایی باشد.
حجت الاسلام بنیان جوادی ضمن آرزوی موفقیت خطاب به استادان حاضر در مراسم، خاطر نشان کرد: نقش شما استادان گرامی علاوه بر آموزش، مجموعه باورهایی است که به مخاطبان خود انتقال می دهید و جهت زندگی درست و صحیح را برای ایشان مشخص می نمایید و این رفتار و اخلاقیات شما عزیزان در دلجویی، خیرخواهی و همزادپنداری، بهشتساز و ذخیره جاودانه ابدیت خواهد شد و تاثیرگذار است.

گفتنی است در پایان این مراسم، استادان رسمی و اعضای هیات علمی، با اهدای هدایا و تقدیرنامه، مورد تشکر و تجلیل قرار گرفتند.

 


نظر شما :