پیام تبریک سرپرست دانشکده شریعتی به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و استاد

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۲ کد : ۶۴۸۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۴۰

به گزارش روابط عمومی، در آستانه دوازدهم اردیبهشت ماه، دکتر بسطامی سرپرست دانشکده شریعتی، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید علامه مرتضی مطهری، روز بزرگداشت مقام معلم و استاد را به همه‌ استادان و اعضای هیات علمی دانشکده تبریک گفت.

به نام خداوند جان و خرد
بخشنده ترین شما پس از من ، کسى است که دانشى بیاموزد ، آنگاه دانش خود را بپراکند..
حضرت پیامبراعظم صلوات الله علیه و آله وسلم

دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت متفکر گرانقدر،علامه شهید، استاد مرتضی مطهری که مزین به نام زیبای معلم و استاد می باشد، بهانه‌ای است تا بهای کار سترگ معلمان را ارج نهیم و این شمع محفل دانایی را همواره افروخته نگاه داریم.
اساتید و معلمان رهروان راه روشن انبیاءاند که با تحمل رنج در اعطای گنج علم و دانش، صبورانه رسالت الهی خود را به مقصود می‏ رسانند وشهید مطهری الگویی تمام عیار برای همه معلمان، جویندگان علم و خانواده بزرگ تعلیم و تربیت بوده و هست.
مفتخریم که خداوند متعال توفیق خدمت در محیط علم و دانش را به ما ارزانی داشته که  افتخارات ارزشمند آن در سایه تلاش استادان فرزانه رقم خورده و با افتخار در سال مزین به شعار مهار تورم، رشد تولید، این مسیر روشن را ادامه خواهیم داد.
اینجانب ضمن گرامیداشت مقام شامخ استاد علامه شهید مرتضی مطهری (ره)، این روز ارزشمند را به محضر استادان، مدرسین و اعضای هیأت علمی، تبریک عرض نموده و تلاش صادقانه شما گرانقدران این مجموعه وزین علمی را ارج نهاده و توفیق همگان را از درگاه احدیت در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) خواستارم. رجاء واثق دارم که ثمره‌ی تلاش‌های ارزنده شما بستر رویش مکرر اندیشه‌های زرین برای آبادانی ایران زمین خواهد بود.

حجیه بسطامی
1402/02/09


نظر شما :