تبریک به روانشناسان و مشاوران حوزه سلامت روان دانشکده به بهانه گرامیداشت این روز در نهم اردیبهشت‌ماه

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۹ کد : ۶۴۸۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۶۸

وَلاَ ظَهِیرَ کَالْمُشَاوَرَةِ
و هیچ پشتیبانى چون مشورت نمى باشد.
حضرت علی (ع)

امروزه آنچه با روح و روان و اعتقادات و اخلاقیات انسان ها سر و کار دارد، اهمیت زیادتری در سلامت انسان پیدا کرده است و سلامت معنوی، بعدی بسیار مهم در سلامت انسان محسوب شده است.
روانشناسان و مشاوران در این ارتباط، نقشی بی بدیل دارند که چنانچه مبتنی بر سواد اسلامی، علم جدید و از آن ها مهمتر اعتقاد و باور عمیق و دلسوزی برای سلامت واقعی و کامل انسان ها باشد، می تواند در تامین سلامت ایشان معجزه آسا عمل کند.
علم مشاوره و روانشناسی پا به پای علوم دیگر و حتی فراتر از آنها در جامعه اهمیت پیدا کرده تا بتواند نقش خود را در پرورش سلامت روانی انسان ها ایفا کند، فعالیت در حوزه بهداشت روان امری ستودنی و در همه عرصه ها این امر از الزامات سلامت محسوب می گردد.
بنابراین به بهانه گرامیداشت این روز در 9 اردیبهشت ماه هر سال، فرارسیدن روز جهانی روانشناس و مشاوره، را به همکاران محترم و پرتلاش روان‌شناس و مشاور مرکز مشاوره و توانمندسازی  دانشکده شریعتی و تمامی تمامی فعالان حوزه سلامت روان  که با القای حس خوب زندگی ، در حفظ و ارتقای سلامت روان جامعه تلاش وافر دارند تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق ایشان را مسالت داریم.

 

حوزه ریاست و روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی

 


نظر شما :