برگزاری جشن هفته خوابگاهها در دانشکده شریعتی

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۹ کد : ۶۲۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۹۸۱
امور فرهنگی دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی، به مناسبت هفته ی خوابگاه ها، چهار شنبه یازدهم اردیبهشت ماه مراسم جشنی با حضور خانم عسگری (معاون دانشجویی فرهنگی)، برخی از مشاورین دانشکده، سرپرستان و دانشجویان خوابگاهی در آمفی تئاتر فاز یک برگزار نمود.

جشن هفته خوابگاهها امروز با مسابقات ورزش همگانی در 9 رشته مختلف در محوطه خوابگاهها از ساعت18 آغاز شد.

سپس نماز جماعت مغرب و عشاء در نمازخانه خوابگاه اقامه گردید.

در این مراسم دکتر بسیطی، مدرس دانشکده، سخنان خود را با ذکر چند نکته کاربردی برای زندگی خوابگاهی و دوران دانشجویی آغاز نمود.


وی با بیان این مطلب که ارزش هر انسانی به هدفی است که در زندگی انتخاب کرده و برای آن تلاش می کند، افزود: اگر قبل از هدفگذاری در زندگیمان، ارزش هایمان را مشخص نکرده باشیم اگر به آن هدف برسیم باز احساس خوشبختی نخواهیم کرد چرا که برای درک این احساس و داشتن رضایتمندی باید ارزش ها را بشناسیم و ببینیم با عقلانیت ما منطبق هستند یا نه.
وی موفق های واقعی را آدم هایی معرفی کرد که وقتی به هدفشان می رسند احساس پوچی و سرخوردگی ندارند و در ادامه  گفت: مراقب باشید در این دوران دانشجویی هدفهایی تعیین کنید که در آینده دچار پشیمانی نشوید و انسانهای مفید برای جامعه و مایه فخر خانواده و باعث آسایش اطرافیان باشید.
این مدرس دانشگاه بیان داشت: هر کدام از ما باید هر چند وقت یک بار فرصتی را برای خود قرار دهیم تا اهدافمان را بررسی کنیم چرا که اگر رسالت ما در جامعه هیچی باشد به زودی دچار رخوت و سرافکندگی می شویم اما  اگر ارزش هایمان با برنامه باشد رسیدن به آنها برابر است با سلامتی و حس خوب خوشبختی.
دکتر بسیطی در پایان خطاب به دانشجویان خاطر نشان کرد: ارزش شما بیشتر از ارزش تمام ثروت جهان است و مراقب باشید قیمت خودتان را پایین نیاورید و جز با ارزشمندترین هدفها معاوضه نکنید و امیدوارم تک تک شما عزیزان مایه مباهات و مفید برای خود، خانواده و جامعه باشید. 
اجرای سرود، شعر خوانی چند نفر از دانشجویان با لباس و گویش محلی، مشاعره دانشجویی از دیگر برنامه های این مراسم بود.
در پایان از ۲ نفر از مشاورین دانشکده، سرپرست نمونه خوابگاه، اتاقهای نمونه دانشجویان، سرپرستان فعال فرهنگی و برندگان مسابقات ورزشی همگانی تقدیر بعمل آمد.

کلید واژه ها: هفته خوابگاهها دانشکده شریعتی


نظر شما :