برگزاری جلسه شورای اداری و گرامیداشت روز کار و کارگر

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۲ کد : ۶۲۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۰۸۰
برگزاری جلسه شورای اداری و گرامیداشت روز کار و کارگر جلسه شورای اداری و تقدیر از کارگران نمونه با حضور رئیس دانشکده، معاونین، مسئولین بخش های مختلف دانشکده، کارمندان و کارگران، امروز چهارشنبه ۱۱/۲/۹۸ در آمفی تئاتر مفرح، فاز۱، برگزار شد.

در آغاز مراسم مهندس گرد، رئیس دانشکده ضمن خیرمقدم و تشکر از زحمات کارکنان، اظهار داشت: هر کدام از ما مسئولیتی در قبال دانشکده داریم و اگر می خواهیم آسیبی مجموعه ما را تهدید نکند باید در ابتدا صرفه جویی و سپس کارها و وظایف خود را به درستی انجام دهیم.
ایشان در ادامه ضمن توصیه های لازم به کارکنان و مسئولین در خصوص انجام وظایف حوزه کاری خود و لزوم همکاری و همیاری همه جانبه ی همکاران در جهت چارچوب و اهداف کلان دانشکده، توجه به مسائل و امور دانشجویان در مسیر تربیت نسلی متعهد و متخصص، صرفه جویی و حفظ اموال دانشکده، به نظرات و پیشنهادات مطرح شده پاسخ داد و  به مواردی همچون راه اندازی صندوق پیشنهادات و نحوه همکاری با برگزاری آزمونها در دانشکده، به طور مختصر اشاره نمود.
سپس حجت الاسلام کاظمی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشکده، در بخشی از سخنان خود در خصوص برآورده شدن حاجات و رفع مشکلات و گرفتاریها راهکارهایی را از روایات بیان و با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت:راه مستجاب شدن دعا، لقمه پاک و حلال می باشد و هرچه مال شبهه ناک تر باشد به همان اندازه شرایط استجابت دعا کمتر میشود. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود، لقمه حلال را از مسائل ریشه ای و اصولی قلمداد کرد و گفت: ریشه اگر درست نباشد کار سخت می شود پس باید به این مسئله دقت داشته باشیم تا خدای نکرده با کم کاری مال و روزی خود را حرام نکنیم و در هشت ساعت کاری خود، به درستی وظایفمان را انجام دهیم.
همچنین در این مراسم معاونین ضمن تشکر و قدردانی از  تمامی همکاران، نکاتی را در خصوص کارآموزی، رزرو غذا و مسائل مالی و پرداختی هزینه ها بیان نمودند.

شایان ذکر است این جلسه با مراسم تقدیر از کارگران نمونه پایان یافت.

کلید واژه ها: جلسه شورای اداری دانشکده شریعتی


نظر شما :