معرفی مرکز مشاوره دانشکده به بهانه روز جهانی روانشناس و مشاوره

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۰ کد : ۶۱۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۹۹۶
به بهانه روز نهم اردیبهشت، روز جهانی روانشناس و مشاوره بر آن شدیم مرکز مشاوره دانشکده را معرفی نماییم. مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی دانشجویان استان تهران با همکاری روانپزشک و روانشناسان مجرب در دانشکده شریعتی به مراجعه کنندگان مشاوره های تخصصی ارائه می دهد و در این مرکز، علاوه بر مشاوره فردی، فضای مشاوره گروهی با حضور افراد فرهیخته نیز فراهم می باشد.

این مرکز با هدف فراهم نمودن مجموعه ای برای آرامش روحی و روانی دانشجویان، پیشگیری از آسیب های روانی- اجتماعی و ارتقای سطح بهداشت و سلامت روان دانشجویان در خصوص مسایل، مشکلات و نیازهای جوانان، ارتقای سطح شناخت و باورهای مذهبی ایشان، راهنمایی دانشجو برای شناخت صحیح توانایی ها و مشکلات خود، راهنمایی دانشجویان در تصمیم گیری آگاهانه، عاقلانه و حسن انتخاب و . راه اندازی شده است و بهره بردن از مشاوره در زمینه های مختلف زندگی برای همه افراد لازم است و مراجعه به مشاور از نشانه های انسان سلامت و بافکر است، چراکه فرد به این وسیله می‌خواهد از تخصص و فکر دیگری برای بهبود شرایط زندگی خود بهره گیرد.
روانشناسان رسالتی بزرگ بر دوش دارند، این روز را به همه جامعه روانشناسی و مشاوره و همه آنانی که برای آرامش روانی جامعه تلاش می کنند شاد باش عرض می نمائیم و توفیقات روزافزون را برای آنان آرزومندیم.

حضور مشاورین و روانپزشک

 

کلید واژه ها: روز جهانی روانشناس و مشاوره مرکز مشاوره دانشکده شریعتی


نظر شما :