بازدید رییس اداره امور اشتغال بانوان شهرداری و هیات همراه از مرکز ارتقاء و اتصال به بازار پوشاک ایران مستقر در دانشکده شریعتی

۰۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۳ کد : ۵۸۴۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۸۰

به گزارش معاونت پژوهش و فناوری دانشکده؛ در روز سه شنبه 8 آذرماه 1401؛  رییس اداره مهارت آموزی و اشتغال اداره کل امور بانوان شهرداری و هیات همراه ؛ از مرکز ارتقاء و اتصال به بازار پوشاک ایران(سالن فرهنگ) بازدید کردند.
مهندس راد با اشاره به برنامه ها ، ظرفیت های شهرداری و زمینه های همکاری؛ از 54 واحد تولیدی(کوثر) که زمینه اشتغال به کار حدود 1000 نفر از بانوان سرپرست خانوار را فراهم نموده، یاد کرد و در ادامه بیان داشت: شهرداری ظرفیت این را دارد که دربازارچه های فصلی، یک سری از غرفه ها  را به دانشجویان کارآفرین اختصاص دهد.
تعریف پروژه ای با شهرداری در جهت آموزش و ارتقاء مهارت و اتصال به بازار زنان سرپرست خانوار نیز از جمله موارد دیگر مطرح شده در این جلسه بود.
گفتنی است این جلسه با حضور راد رییس اداره مهارت آموزی و اشتغال اداره کل امور بانوان شهرداری، کارشناسان اداره امور بانوان شهرداری منطقه ی 19، محرم خانی رابط بین دانشگاه و صنعت ، دکتر روایی معاون پژوهش و فناوری دانشکده و دکتر جعفری کیان مدیر مرکز برگزار شد.

 

 


نظر شما :