پویش طرح ملی تجهیز کارگاه های دانشگاه فنی و حرفه ای با برند ملی

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۹ کد : ۵۳۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۶۸۰
تولیدکنندگان تجهیزات، بنگاه‌های فنی، کارخانجات صنعتی، خیرین و حامیان فناوری می‌توانند در طرح تجهیز هزار و ۲۰۰ کارگاه و آزمایشگاه در ۱۷۳ دانشکده فنی و حرفه‌ای حضور داشته باشند.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای
از طرح تجهیز کارگاه‌های دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای با برند ملی خبر داد
تولیدکنندگان تجهیزات، بنگاه‌های فنی، کارخانجات صنعتی، خیرین و حامیان فناوری می‌توانند در طرح تجهیز هزار و 200 کارگاه و آزمایشگاه در 173 دانشکده فنی و حرفه‌ای حضور داشته باشند.
حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای  از طرح تجهیز کارگاه‌های دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای با برند ملی خبر داد و اظهار کرد: تولیدکنندگان تجهیزات، بنگاه‌های فنی، کارخانجات صنعتی، خیرین و حامیان فناوری می‌توانند در طرح تجهیز هزار و 200 کارگاه و آزمایشگاه در 173 دانشکده فنی و حرفه‌ای حضور داشته باشند.
دبیر هیأت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: در این فراخوان بنگاه‌های اقتصادی، صاحبان صنایع، تولیدکنندگان، واحدهای خدماتی و حامیان فناوری با انتخاب خود مسئولیت تجهیز یک یا چند کارگاه داخلی با نام تجاری خود را بر عهده می‌گیرند.
وی ادامه داد: این بنگاه‌های تولیدی با انتخاب خود یکی از دو طرح واگذاری یا فروش اقساطی تجهیزات را با دانشگاه برگزار می کنند.
دکتر سلمانی با اشاره به خدماتی که از سوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای صاحبان صنایع در نظر گرفته می‌شود بیان کرد: این فناوران و بنگاه‌های تولیدی می‌توانند محصول خود را در داخل کارگاه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای تولید کنند و تبلیغ خود را در پایگاه خبری دانشگاه و فضای فیزیکی دانشکده‌ها داشته باشند.
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه افزود: همچنین امکان استفاده از فضای آموزشی، کارگاهی، آزمایشگاهی، اجرای پروژه مشترک تحقیق و توسعه در راستای ارتقای محصولات خود و معافیت قانونی برای تولیدکنندگان در نظر گرفته شده است.
وی یادآوری کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان بزرگترین دانشگاه مهارتی کشور با بیش از 170 هزار دانشجو به کمک این تفاهم‌نامه می‌توانند فاصله دانشگاه تا صنعت را کوتاه کند.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: طرح ملی تجهیز کارگاه های دانشگاه فنی و حرفه ای


نظر شما :