رویداد خلاق شو برای دومین سال متوالی با حضور۲۳ ایده برتر دانشجویی در دانشکده شریعتی برگزار شد.

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۶ کد : ۴۹۸۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۴۴

رویداد خلاق شو(2) به همت معاونت پژوهش و فناوری و کانون شکوفایی، نوآوری و خلاقیت در روز شنبه 7خرداد 1401، باحضور اساتید و دانشجویان در محل سالن اجتماعات فاز 3  برگزار گردید.
رویداد مذکور در دومین سال متوالی برگزاری، با حضور 23 ایده برتر دانشجویی از میان حدود 400 ایده مطرح شده در 13 کلاس درس کارآفرینی برگزار و داوران حاضر در جلسه  به بررسی ایده ها پرداختند.
در این رویداد، سرگروه هرتیم در زمان 5دقیقه به معرفی ایده گروه پرداخته و  داوران در 5 دقیقه بعدی سوالات خود را مطرح نموده و امتیاز مورد نظر را با توجه به شیوه ارائه و محورهای ارزیابی از جمله: بدیع بودن ایده، ارائه راه حل‌های کاربردی، وجود مزیت رقابتی و ایجاد ارزش افزوده، تبیین مدل مالی وتجاری، توجه به ابعادفرهنگی، بومی و زیست محیطی، به ایده مورد نظر اختصاص دادند.

پس از داوری ازمیان ایده‌های ارائه شده، 4 ایده به شرح زیر به عنوان ایده برتر انتخاب شدند که تحت حمایت کانون شکوفایی و خلاقیت دانشکده قرار خواهند گرفت.

ایده های برتر و برگزیدگان نهایی رویداد خلاق شو(2)

پتینه روی شیشه
دستسازه هنری
آیندگان سبز
تولید شامپوهای گیاهی درمانی بدون نگهدارنده

در پایان، از داوران و تمامی صاحبان ایده، تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم، بازارچه ی درس تمرین فروش کارآفرینی، در ورودی کلاس های فاز3 برپا گردید و دست سازه های دانشجویان در معرض فروش و نمایش گذاشته شد.


.

 

کلید واژه ها: رویداد خلاق شو(2) دومین سال برگزاری معاونت پژوهش و فناوری کانون شکوفایی، نوآوری و خلاقیت دانشکده فنی دختران دکتر شریعتی کارآفرینی بازارچه کارآفرینی


نظر شما :