نشست همکاری‌های دوجانبه ی دانشکده شریعتی با شرکت قشم ولتاژ برگزار شد

۰۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۴ کد : ۴۹۵۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۵۲
در این جلسه، مقرر شد تفاهم نامه ای با محوریت آموزش و پژوهش با تاکید برکارآفرینی و تحقق شعار سال تنظیم گردد

پیرو برنامه ریزیهای صورت گرفته در بخش ارتباط با صنعت حوزه پژوهش، جلسه ای با نمایندگان شرکت قشم ولتاژ  روز سه شنبه سوم خردادماه، در دفتر معاونت پژوهشی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکتر روایی معاون پژوهش و فناوری دانشکده، ضمن خیر مقدم به حاضرین، اهداف و برنامه های حوزه پژوهش در بخشهای مختلف را ارائه نمود و پس از آن، مهندس شکرانه معاون طراحی و ساخت شرکت قشم ولتاژ درخصوص ماموریت و نوع کار شرکت، توضیحاتی را مطرح کرد.
سپس دکتر کیایی مدیر گروه الکترونیک و مهندس گودرزی، نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمود. 
در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر، مقرر شد تفاهم نامه ای در قالب جدید با محوریت آموزش و پژوهش با تاکید برکارآفرینی و تحقق شعار سال تنظیم گردد و با تشکیل دبیرخانه ای تخصصی به مرحله اجرا گذاشته شود. 
قابل ذکر است شرکت مهندسی برق و الکترونیک قشم ولتاژ (سهامی خاص) با بیش از 18 سال سابقه فعالیت، در سال 1380 موفق به اخذ نمایندگی شرکت SIEMENS آلمان و در سال 1388 موفق به اخذ نمایندگی شرکت kinco چین برای فروش تجهیزات و سیستم ها و خدمات فنی مهندسی در زمینه برق صنعتی، اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق گردید. در حال حاضر این شرکت با بهره گیری از کادر فروش، فنی، تعمیرات، سرویس رفع عیب، SSE، آموزش و اجرای پروژه؛ خدمات خود را به مصرف کنندگان در صنایع مختلف از قبیل نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع فلزی، خودرو سازی، قطعه سازی، مواد غذایی، سیمان، نساجی، صنایع لاستیک، شیشه، چوب کاغذ، نئوپان، صنایع دارویی، سیم و کابل، صنایع ماشین سازی و دستگاه سازی دانشگاه ها و مراکز فنی حرفه ای ارائه می نماید.

کلید واژه ها: همکاری مشترک شرکت قشم ولتاژ جلسه همکاری دانشکده دختران دکتر شریعتی


نظر شما :