برگزاری نشست تخصصی بررسی چگونگی طراحی و ساخت انیمیشن من یک ایرانی ام

۰۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۱ کد : ۴۹۵۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۴۳
برنده ی جایزه ی اول انیمیشن کوتاه ایران

به گزارش معاونت پژوهش و فناوری و به همت مدیرگروه هنر،  نشست تخصصی بررسی چگونگی طراحی وساخت  انیمیشن "من یک ایرانی ام" با حضور استاد علیرضا کاویان‌ راد، کارگردان وحانیه اردستانی، شهره هادی‌پور و فاطمه عباسی به عنوان طراح انیمیشن، روزسه شنبه ۳ خرداد۱۴۰۱ ، در آمفی تئاتر فاز۳دانشکده، برگزارگردید.
در این سمینار مستند انیمیشن «من ایرانی‌ام» از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی استاد علیرضا کاویان‌ راد، برای اساتید و دانشجویان نمایش داده شد. 
وی درباره‌ی موضوع این فیلم که با تکنیک دیجیتال پینتینگ ساخته ‌شده است، اظهار نمود: من به عنوان یک ایرانی ممکن است در هر جایی زندگی کنم و هر زبان و فرهنگی داشته باشم، اما در نهایت یک ایرانی هستم. وی ادامه داد: انیمیشن من ایرانی ام، به این موضوع پرداخته شده است که ما متشکل از فرهنگ‌ها، قومیت‌ها و جغرافیاهای مختلف اما زیر یک پرچم هستیم. 
سپس استاد کاویان راد، درباره طراحی و تهیه استوری برد و شخصیت پردازی و جزئیات اجرای کار وهمچنین نتایج و تجربه هایی که از اکران فیلم در ایران و سایر کشورها، حاصل شده است صحبت نمود و تصریح کرد: بخش‌هایی از قطعات استادان موسیقی نواحی سراسر ایران موسیقی این فیلم را تشکیل می‌دهد.
در ادامه خانم ها اردستانی، حاجی‌پور و عباسی، طراحان انیمیشن از فارغ التحصیلان گروه هنر وگرافیک دانشکده شریعتی و درحال حاضر به عنوان مدرس دانشکده، درمورد نحوه طراحی و روند اجرای کار، توضیحات تخصصی ارائه داده و همزمان به سئوالات دانشجویان پاسخ دادند.

کلید واژه ها: انیمیشن من ایرانی ام گروه هنر دانشگاه شریعتی سمینار تخصصی


نظر شما :