اطلاعیه سازمان سنجش در باره تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

۰۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۹ کد : ۴۴۰ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۳۹۶

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال98


بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 می‌رساند که ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در آزمون مذکور از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از تاریخ 10/02/98 آغاز و تا تاریخ 16/02/98 پایان می‌پذیرد. عناوین رشته‌های امتحانی پذیرش با آزمون و رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (با معدل کل کاردانی) در آزمون فوق، به شرح جدول ذیل می‌باشد و لازم به توضیح است که آزمون رشته‌هایی که پذیرش آنها «با آزمون» صورت می‌گیرد در روز جمعه مورخ 11/05/98 برگزار خواهد شد.
دریافت فایل جدول رشته‌های امتحانی پذیرش با آزمون و رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی ( با معدل کل دوره کاردانی و بدون آزمون) در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 فرمت PDF

طبق جدول فوق، در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 پذیرش دانشجو در 16 رشته امتحانی از طریق برگزاری آزمون و در 50 رشته تحصیلی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (با معدل کل دوره کاردانی و بدون آزمون) صورت می‌پذیرد.
دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی که حاوی اطلاعات و شرایط و ضوابط پذیرش در دروه‌های مذکور می‌باشد همزمان با شروع ثبت‌نام در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود.

 

کلید واژه ها: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سازمان سنجش پذیرش دانشجو


نظر شما :