پیام تسلیت هیئت رئیسة دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی(ع)

۰۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۲ کد : ۳۵۴۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۴۶

قال النبی (ص): «وَ هِی أطْهَرُ بُقاعِ الْأرْضِ وَ أعْظَمُها حُرْمَةً وَ إِنَّها لِمَنْ بَطحاءِ الْجَنَّة؛

بسم الله الرحمن الرحیم

حکایت اربعین؛ حکایت احیای یاد شهیدان کربلا و تداوم نهضت پربار حسینی است؛ اعلام پای‌بندی به مکتب سرخ عاشوریی. اربعین؛ فریاد رسای آزادگی و ظلم‌ستیزی و سازش‎ناپذیری با صاحبان زر و زور و تزویر است با اتکا به عزت امام حسین علیه‌السلام.

غریو ماندگار "ما رایت الا جمیلا" در درازنای تاریخ طنین‌انداز می‌شود و خروش و استقامت جاودانة شیرزن دشت کربلا حضرت زینب (س) به حقیقت‌طلبی آزادگان و حق‌جویان و حق‌گویان جهان پیوند می‌خورد.

چشمه همیشه جوشان اربعین حسینی (ع)، فرصتی برای دوستداران و عاشقان امام حسین (ع) در تمامی عالم است تا از زلال معرفت حسینی سیراب شوند و در عهدی دوباره با سید و سالار شهیدان، نور آزادگی و شهادت را در قلوب خویش شعله‌ور نگاه دارند.

اگرچه به دلیل شیوع ویروس کرونا، شرایط ویژه‌ای بر تار و پود بشریت حاکم شده و امسال نیز سال گذشته، ناخواسته از راهپیمایی و اجتماع میلیونی در کربلای معلی محروم شده‌ایم، اما بدون تردید در اربعین امسال نیز قلب میلیون‌ها دلدادة فرزند زهرا (س) در کربلا می‌تپد و چشمان ما در عزای حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گریان خواهد بود.

هیئت‌رئیسة دانشگاه فنی و حرفه‌ای فرارسیدن سالروز اربعین سرور و سالار شهیدان؛ حضرت سیدالشهداء (ع) را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا لتراب مقدمه الفدا)، مقام معظم رهبری (دام عزه)، مردم شریف ایران و به ویژه خانوادة محترم دانشگاه فنی و حرفه‌ای تسلیت و تعزیت عرض می‌نماید. امید است همواره رهرو و پیرو راه، آرمان و آموزه‌های آن امام همام باشیم.

هیئت‌ رئیسة دانشگاه فنی و حرفه‌ای

 

کلید واژه ها: پیام تسلیت هیئت رئیسة دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی(ع)


نظر شما :